Traži

Mladi Splićanin osvojio američki Renowned Clothing

Mladi Splićanin osvojio američki Renowned Clothing

Razgovarali smo s Dujom Stojakom!


Mladom splitskom studentu dizajna vizualnih komunikacija, Duji Stojaku, isplatio se profil na Instagramu. Društvena mreža koja mjesečno broji 130 milijuna aktivnih korisnika, nije već dugo samo hobi i potreba za uvid u živote poznatih, već i platforma na kojoj se dolazi do svih svježih novosti, osobito u području mode, ali i mjesto gdje se kreativci međusobno prepoznaju. Upravo to dogodilo se Duji - njegova suradnja s poznatim američkim brendom Renowned Clothing, čiji dizajn nose hip hop zvijezde među kojima su i Chris Brown te Bow Wow, započela je klasičnim klikom 'follow', a završila tako da je Dujin dizajn na majicama i iPhone maskicama sada u prodaji, dok već traju dogovori za novu kolekciju. Kako se sve razvijalo te što je spojilo splitskog studenta i fotografa s poznatim brendom, saznajte u nastavku!

Kako je došlo do suradnje tebe i brenda Renowned Clothing?

Slučajno! Preko Instagrama smo došli u kontakt te mi se svidjela njihova estetika. Otišao sam na njihovu web-stranicu, našao e-mail adresu, poslao svoj CV i portfolio majica koji sam napravio kao moje viđenje Renowned Clothinga (rekoh, neću otići na more, idem to poslati pa što bude...). Vlasnik John Dean je bio zadovoljan estetikom grafika te me kontaktirao i dao zadatak da izradim košarkaški dres, zajedno smo obradili temu, finalizirao sam proizvod te im poslao... Nisam se nadao da će se ta ideja realizirati, a kamoli da će majica krenuti u prodaju!

Što te privuklo ovom poznatom američkom brendu? 

Prvenstveno izazov da radim printeve za majice. Renowned Clothing je imao dobru podlogu koja mi se svidjela te sam ih odlučio kontaktirati.

Kako si došao na ideju za ovakav dizajn dresa?

Uzorak na majici je zapravo broš s elementima baroka koji mi se učinio zanimljiv i primjenjiv na majici, fotografija je obrađena, dosta elemenata broša je izbačeno te je oblik prilagođen da "sjedne" u oblik dresa. Spoj košarkaškog dresa s umjetničkim pravcem barokom koji predstavlja luksuz, moć i kič nam se učinio jako zanimljiv... Majica "Trumpets of Paris" je nasljednica prethodnog dresa "Renowned chain jersey" iz ljetne kolekcije, a uzorak na majici je zapravo broš s elementima baroka.

Također su u prodaji maske za iPhone s tvojim dizajnom?

Da! Budući da je dres naišao na pozitivne kritike, a zlatni uzorak je primjenjiv, odlučeno je da se izrade maske za iPhone i Samsung Galaxy. Kroz par dana bi i one trebale krenuti u prodaju na službenoj stranici Renowned Clothinga.

Znamo da je već dogovorena suradnja za nadolazeću kolekciju Pretpostavljamo da će se raditi o više komada?

Oko 6 majica bi trebalo biti realizirano, pokoja kapa... Sve ovisi o tome koliko bude iskoristivog materijala.

Možeš li nam otkriti kako si nju zamislio?

Vlasnik John Dean odredi temu u globalu, na meni je da radim što više varijacija na tu temu te je provučem kroz kolekciju. Tema kolekcije jesen/zima je "Distortion"!

Trenutno se baviš i fotografijom i dizajnom? 

Još jedan ispit me dijeli do završetka preddiplomskog studija dizajna vizualnih komunikacija u Splitu, a fotografija je moja sigurna zona, odmor za dušu i tijelo.

Koji su ti planovi za budućnost?

Na balkonu u nekoj kući kraj mora s prijateljima i obitelji, čaša bijelog pinota i plata drniškog pršuta s paškim sirom, malo maslinovog ulja i narezanih pomidora (smijeh). Ne razmišljam puno o budućnosti, neka sve ide svojim tokom!

Čija ti se još estetika sviđa, s kim bi želio surađivati?

Ne mogu odrediti jednu, a s vremenom se i ona mijenja, trenutno neki od brendova čiji rad pratim su Pyrex Vision, Hood By Air, Kokon To Zai, Riccardo Tisci za Givenchy... O sljedećim suradnjama o tom potom, trenutno su sve snage uprte u faks i Renowned Clothing.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više