Search

Što sve znamo o suradnji Kanyea Westa i Gapa?

Što sve znamo o suradnji Kanyea Westa i Gapa?

Tekst: D.D.


Image: Instagram

Kad je Kanye West u pitanju, spremni smo na sve, ali definitivno nismo očekivali da će njegov brend Yeezy udružili snage s američkim modnim gigantom, omiljenom destinacijom za basic i traper komade, markom Gap. 

No, kako si je West očito uzeo u zadatak stalno nas iznenađivati, prije nekoliko je dana stavio potpis na desetogodišnji ugovor s brendom, počevši od 2021. godine, a jučer je i dućan brenda u Chicagu, u kojem je radio kao tinejdžer, osvanuo prekriven riječima koje je Ye posvetio svom rodnom gradu - što daje naznake da ćemo možda i ranije vidjeti prve komade iz kolaboracije Yeezy x Gap. Osim toga, reper je već izabrao i direktoricu dizajna novog brenda - nigerijsko-britansku kreatoricu Mowalolu Ogunlesi, koja je svijet osvojila svojim kreacijama inspiriranima modom s početka milenija.

"Pozdrav Chicago, ja sam
Ovo je Gap dućan
U kojem sam kupovao kad
Bi vozio svoj Nissan
s južne strane
tako blagoslovljen
Zahvaljujem Bogu i jako sam
počašćen prilikom
da mogu ovo raditi
Dao sam sve od sebe
za svaku paletu boju i svaki
detalj, volim Tron (op.a. Disneyjev SF klasik iz 1982.)
Sviđaju li vam se stvari
Ne znam što da radim
sa svojim rukama
Voli vas YEEZY"

Tako se reper u sebi svojstvenom stilu obratio svojim bivšim sugrađanima, a sve u svemu dao je naznake i da je isti taj dućan, na kojem je osvanula pjesma, sam i preuredio. Iako je njegov brend Yeezy poznat po minimalizmu i zemljanoj paleti tonova, referenca na SF uradak iz Disneyeve tvornice daje nam naslutiti da nas očekuje nešto sasvim drugačije od onog na što smo naviknuli. 

U ugovoru koji su potpisali stoji kako će West i dizajnerski tim njegova brenda kreirati mušku, žensku i dječju kolekciju, a napokon će se ostvariti i njegova dugogodišnja želja - da komadi s njegovim potpisom budu pristupačniji. Cijene će se, zato, kretati ispod 100 američkih dolara.

No, to ne znači da će za Westa, koji je ove godine i službeno, prema pisanju magazina Forbes, postao milijarder, ova suradnja neće biti lukrativna. Sličan je dogovor ostvario i s njemačkim sportskim brendom adidas, pod čijim se kišobranom nalazi njegov modni brend Yeezy, a čija je vrijednost u 2019. godinu, i to samo za tenisice, procijenjena na 3 milijarde američkih dolara, prema pisanju Bloomberga.

Ali više od svega, ovo je slamka spasa za Gap, koji se s krizom identiteta i lošom prodajom suočio i prije početka krize uzorkovane koronavirusom (u posljednjem kvartalu objavili su gubitak od 932 milijuna američkih dolara), a koji će od Westovog magičnog dodira sigurno profitirati. Moderni, nosivi komadi s dozom elegancije, kao i Westova dizajnerska vizija koja će biti proširena i na prezentiranje modela u dućanima, osigurat će američkoj marke pregršt novih kupaca, dok će oni stari, kojima je Gap bio omiljena destinacija za pamučne i traper komade, napokon u njihovom ponudi moći pronaći nešto otkačenije (i u vibrantnoj paleti boja, ako je suditi po prvom vizualu objavljenom na Instagramu.)

Već nakon objave vijesti dionicama Gapa je porasla vrijednost za 36 posto, što znači da možemo očekivati i ludilo za prvim komadima iz suradnje. Dovoljno je za napomenuti da pojedini Yeezy komadi postižu čak i trostruko veću vrijednost na brojnim resale platformama. Iako se to izravno kosi s Westovom vizijom da ovi komadi budu dostupni svima, Gapove tvornice dovoljno su velike da svatko dobije svoj dio Yeezy x Gap kolača. A ambicije očito ne nedostaje ni jednima ni drugima, West je čini se fasciniran s Gapom kako je i bio kad je s 15 godina tamo radio, a planovi američkog brenda odjeće su da se već u prvih pet godina zarada od prodaje ovih komada popne do iznosa od milijarde američkih dolara. 

Leave a comment

više