Traži

Upoznajte Softness: beogradski brend kupaćih kostima koji pristaju baš svima

Upoznajte Softness: beogradski brend kupaćih kostima koji pristaju baš svima

Razgovarali smo s vlasnicom brenda

Tekst: Dina Dončević


Fotografija: Softness,
Katarina Marković

Regionalna modna scena zaista buja, a jedna od glavnih igračica na toj sceni je Jovana Brzić, koja je svojim jednodijelnim kupaćim kostimima koji se mogu nositi tijekom čitave godine osvojila srca srpskih, ali i hrvatskih ljubiteljica mode. Ekonomistica s adresom u Beogradu svoj je brend Softness osnovala prije nešto manje od dvije godine, ali se želja za stvaranjem u njoj "kuhala" neko dulje vrijeme. Ispunjavanjem svoje želje, sasvim slučajno je ispunila i rupu u tržištu, a osim toga, posvećenošću kroju, načinu izrade po najvišim etičkim standardima i tkaninama koje koristi ispunila je i želje brojnih dama koje su muku mučile s pronalaskom idealnog kupaćeg kostima. Što nam je sve otkrila o svojem brendu pročitajte u nastavku.

U regiji je u posljednje vrijeme niknuo veliki broj brendova koji se bavi dizajnom torbica, cipela i nakita, a vi ste se baš odlučili za kupaće kostime - zašto?

Veliki je broj kod nas u regiji, ali i u cijelom svijetu, upravo žena koje se sve više odvažuju raditi ono što vole, što je njihova strast, ono što ih pokreće i gdje mogu izraziti svoj talent. Tako je kreativnost kao osnovna ljudska potreba za stvaranjem stavljena u prvi plan. Softness je nastao iz moje neprestane potrage za savršenim kupaćim kostimom/bodijem, a željela sam multifunkcionalan komad koji mogu nositi na plaži, u gradu i u dvorani za vježbanje. Inspiriran je klasičnim baletom u kojem, da biste postigli savršenu nježnost pokreta, zapravo morate proniknuti u najdublju snagu u sebi. Kada se nešto radi iz srca i kad unesete svoje emocije, a opet imate hrabrosti da to i pokažete svijetu, da se ogolite, prostor na tržištu se sam napravi.

Imam osjećaj da je stiglo vrijeme osobnih brendova (personal brands), osjeća se potreba za komunikacijom brendova i kupaca, ali ona iskrena, osobna... A kada uzmete komad tkanine i u njega utisnete emociju, vaš brend priča. Nevjerojatno je da su mi pisale djevojke i opisivale Softness na isti način kako sam ga i ja vidjela dok sam ga stvarala. Prepoznavanje i poklapanje senzibiliteta je ključ.

Koliko je vremena prošlo do početne ideje pa do prvog kupaćeg kostima? Kako to da je odluka pala baš na jednodijelni model?

Softness se dogodio brzo, ako brojimo od nastanka brenda do prvog prodanog proizvoda. Međutim, mislim da se godinama polako razvijao u meni sa svakim odlaskom na sat baleta, sa svakim zalaskom sunca na Adi Bojani, sa svakim udahom i izdahom i ulaženjem dublje u asanu na yogi i sa svakim plesom do jutra u katarzičnim beogradskim noćima. Kada razvijate brend koji je tako osoban onda je svaki moment života povezan s time i predstavlja jedan korak.

Također, u samom proizvodnom procesu imala sam veliku sreću i vjetar u leđa mi je dala moja prijateljica, vlasnica brenda Bleyzer fashion, jednog od prvih slow-fashion brendova u Srbiji, te sam na osnovu njenog iskustva bila dosta pošteđena pogrešaka i stranputica, koje su kada ste početnik neminovne.

Mislim da ste zaista popunili jednu rupu u tržištu, a osim toga ponudili ste komad koji je trenutno jako popularan. Kako je došlo do toga?

Hvala, (uh) prepoznati i predvidjeti tijekove mode je veoma laskavo, ali mislim da se meni to dogodilo slučajno ili se, možda, na nekom podsvjesnom nivou dogodila ta sinkroniziranost. Softness sam dizajnirala kao meni savršeni multifunkcionalan komad.

Jesu li u pripremi neki novi modeli?

Imam puno ideja i nadam se da ću ove sezone predstaviti i nastavak Softnessa.

S obzirom na to da većina žena "muku muči" s izborom i veličinom badića, izrađujete li svoje modele po mjeri ili nudite unaprijed  određene veličine?

Imamo unaprijed određene veličine, ali tajna uspjeha Softnessa je upravo u njegovoj formi da se nekako preraspodijeli i prilagodi tijelu i tako na najlaskaviji način istakne atribute osobe koje ga nosi.

Što se trenutno nalazi u kolekciji - koje sve boje Softness modela su nam dostupne?

Trenutno, proljetni, nježni i neutralni tonovi, a za ljeto pripremamo vesele i jarke boje.

Što vas sve inspirira?

Inspirira me sve! Emocije, putovanja, moj život koji se već neko vrijeme odvija na relaciji Srbija - Argentina i samo upoznavanje s novim jezikom, kulturom i kontinentom je ogromna inspiracija. Ljudi, događaji i mjesta su također moja velika inspiracija.

Posljednje što smo radili je projekt "Contrasts" - serija fotografija umjetnice Katarine Marković koji je i nastao iz uzajamne povezanosti i inspiracije svih sudionika, brenda, umjetnice te prostora Dim u kojem je fotografirano. Ideja je bila prikazati kako iz naizgled kontrastnih formi zapravo dobivamo cjelinu, yin i yang, snagu i slabost, nježnost i oštrinu...

Od kojih materijala izrađujete svoje komade, je li riječ o ručnom radu i je li proizvodnja smještena u Srbiji?

Softness se izrađuje od visokokvalitetne lycre uglavnom iz Italije i Španjolske. Na našoj etiketi piše "Made in Belgrade" - tako da tu je i naša proizvodnja. Kao slow-fashion brend bitno je naglasiti da jedna osoba šije jedan cijeli komad i da s ljubavlju, odgovornošću i radošću to radi. Jako je bitno nosite li na sebi nešto što je izrađeno u nehumanim uvjetima, u kojima osoba koja je radila bila degradirana i kakvu energiju onda sama ta stvar nosi u sebi. Softness je izrađen u etičkoj proizvodnji koja predstavlja i udruženi rad s nekoliko brendova koji posluju na istim principima.

 

Kako možemo doći do Softness kupaćih kostima?

Zasad su prodajna mjesta samo u Beogradu. Imamo predivnu i nadopunjujuću suradnju s concept storeom Jevremova 25. Naša proizvodnja je zapravo design hub koji predstavlja i showroom svih brendova koji u njemu stvaraju i okupljeni su pod platformom People Like Us Community putem koje je moguća i online kupovina. Također, i preko našeg Instagrama se kupaći kostimi mogu naručiti.

Po kojim cijenama možemo kupiti vaše modele?

Uvijek mi je bilo tako cool ono iz magazina - cijena na upit (smijeh).

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više