Traži

Vječne traperice: Nova lica omiljenog odjevnog komada koji nikada ne izlazi iz mode

Vječne traperice: Nova lica omiljenog odjevnog komada koji nikada ne izlazi iz mode

Nekad omraženi modeli vratili su se na velika vrata!

Tekst: BURO.


Fotografija: Stanislav Cvitković,
Imaxtree,
PR

Ako postoji jedan komad odjeće za koji biste se mogli kladiti da ga baš svatko ima u svom ormaru, onda su to traperice. Postoje, naravno, razlike između preferiranih boja i modela, ali ostaje činjenica da ih većina voli i nosi na dnevnoj bazi. Trendovi su tu također neumoljivi, pa nam se tako jedne sezone kunu da više nikad nećemo htjeti nositi išta što nema visoki struk i široke nogavice, dok već u sljedećoj svi panično tražimo skinny jeans modele. Varijacija na temu je nebrojeno mnogo, ali najtraženiji materijal je samo jedan - neuništivi traper. Neupitna je i njegova pojavnost u pop kulturi; sjetimo se kultne kampanje brenda Calvin Klein s mladom glumicom Brooke Shields u glavnoj ulozi uz slogan "Know what comes between me and my Calvins? Nothing!", supermodela Cindy Crawford u kratkim traper hlačicama koje je nosila u reklami za Pepsi, a onda i legendarnog traper stajlinga od glave do pete kojeg su na crvenom tepihu American Music Awardsa nosili Britney Spears i Justin Timberlake.

Cindy Crawford u legendarnoj reklami za Pepsi

Prije dvije godine traper je na pistu ponovno uveo tko drugi nego kralj streetweara - Demna Gvasalia. Na pariškoj reviji Vetements predstavio je prerađene Levi's traperice za kojima su svi venuli i označio početak ludila za novom verzijom denima. U traper revoluciju uključeni su bili i tvorci trendova: Raf Simons, koji je na čelu Calvin Kleina te Virgil Abloh, vlasnik brenda Off-White. A kad nešto odobre streetwear brendovi i njihovi obožavatelji, mahom milenijalci, modne kuće slušaju.

Dior jesen/zima 2019./2020.

Jedna od njih je i francuski Chanel koji je početkom ove godine napravio pravu pomutnju među modnim znalcima u Parizu predstavivši kolekciju za proljeće/ljeto 2019. prepunu traperica niskog struka i time najavila povratak do relativno nedavno najomraženijeg modela hlača. Revije kuća Dior i Versace samo su potvrdile zloglasna predviđanja da se model koji je početkom stoljeća uživao čak toliku popularnost da ga je Kiera Knightley odjenula za svjetsku premijeru blockbustera "Pirati s Kariba", sada vratio na velika vrata i ušuljao u zimske kolekcije svih najzvučnijih high end, ali i high street brendova.

S obzirom na to da je estetika 80-ih i 90-ih godina prošlog stoljeća još uvijek na visokoj cijeni, osim traperica niskog struka sada se ponovno nose i baggy krojevi kao što je paperbag model kojeg karakterizira visoki struk, široka silueta u području bokova koja se sužava prema nogavicama, a zahvaljujući novoj jeans revoluciji, osim traperica, u trendu su i haljine, suknje i svi ostali komadi od trapera koje si možete zamisliti.

Adeam jesen/zima 2019./2020.

Tako njujorški brend Adeam, kojeg obožavaju Oprah i Michelle Obama, za sezonu pred nama predlaže total lookove od jeansa, za Balenciagu su traperice ključni komad sezone jer se pojavljuju u gotovo svakom looku iz njihove aktualne kolekcije, kao što je slučaj i s francuskom kućom Balmain koja je posegnula i za plavim, bijelim, ali i crnim ispranim traperom od kojeg su izrađene jakne, hlače, haljine, ali i korzeti. Kuća Chloé okrenula se jarkom plavom traperu, baš kao i Dior, koji za jesen predlaže raskošne haljine i suknje od plisiranog trapera, dok je Celine podlegao pred trendom niskog struka i kroz cijelu kolekciju provukao upravo takav model hlača. Sve u svemu, izgledno je da su traperice danas (ponovno) postale it komad, luksuzne su, ručno rađene, po mjeri i željama onog tko ih nosi.

Ipak, neovisno o tome koliko novih modela svakodnevno izlazi na tržište, svatko od nas uglavnom ima onaj jedan par traperica koji mu savršeno stoji i za koji želi da mu traje što dulje. Dobra je vijest da je životni vijek traperica - kao i svih ostalih komada od trapera - definitivno moguće produžiti, a mi znamo i kako, i ne, rješenje se ne krije u tome da ih apsolutno nikad ne perete, kako je jednom sugerirao američki dizajner Tommy Hilfiger. Svoje traperice apsolutno trebate prati, ali na odgovarajući način.

Vječne traperice: Nova lica omiljenog odjevnog komada koji nikada ne izlazi iz mode (фото 1)

Za početak, nemojte ih okretati na unutrašnju stranu. Također, imajte na umu da temperatura za pranje traperica ne bi smjela biti veća od 40 stupnjeva, dok broj okretaja ne bi trebao biti veći od 600, budući da visoka temperatura utječe na blijeđenje boje i može doći do sužavanja. Uz to, važno je spomenuti i da se pranjem na nižoj temperaturi štedi energija i posljedično vodi veća briga o okolišu. Na kraju, kod traperica obavezno treba koristiti tekuće deterdžente, nikako prašak - posebno kod tamnih traperica treba koristiti specijalizirani i kvalitetni deterdžent koji ima takozvane hvatače boja i sprječava blijeđenje materijala.

Vječne traperice: Nova lica omiljenog odjevnog komada koji nikada ne izlazi iz mode (фото 2)

BURO. preporuka? Violeta tekući deterdženti iz PROtect linije za ručno i strojno pranje. PROtect & Repair njeguje različite vrste tkanina te ih postojano čuva tako da odjeća izgleda novo i nakon višestrukih pranja, PROtect & Color koji čuva odjeći sprječavajući prijenos boje s tamnih na svijetle tkanine, a ujedno štiti vlakna od izvlačenja i oštećenja zahvaljujući 2 u 1 tehnologiji, te PROtect Black za održavanje postojanosti boja na tamnoj odjeći.

Vječne traperice: Nova lica omiljenog odjevnog komada koji nikada ne izlazi iz mode (фото 3)

*Sadržaj je nastao u suradnji s brendom Violeta

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar