Search

Zašto mini verzije popularnih dizajnerskih torbi koštaju gotovo jednako kao velike?

Zašto mini verzije popularnih dizajnerskih torbi koštaju gotovo jednako kao velike?

Veličina vs. cijena


Image: Imaxtree

I dok je ponovno u jeku trend torbica, mi se pitamo zašto mini verzije najpopularnijih dizajnerskih torbi koštaju gotovo jednako kao i velike?

"Svaka roba nađe svoga kupca" ide stara poslovica s kojom se često poslužim kada poželim kupiti nešto za što ni sama nisam sigurna da mi se sviđa ili pak kad vidim nešto što nema apsolutne logike. Ali, to sam samo ja koja sam ponekad toliko praktična da ne prepoznajem samu sebe. Najsretnija sam kad kupim nešto što gotovo ne služi svrsi, ali izgleda tako atraktivno. To je u prijevodu bacanje novaca, ali i istovremeno osjećaj zadovoljstva, tako da tu ne treba više pojašnjenja (smijeh). Dizajneri uglavnom nalažu trendove, mi ih spremno pratimo i kupujemo zapravo što god nam se servira i tu se krug zatvara i ponovno otvara.

Valentino

Posljednjih nekoliko sezona jedan od glavnih trendova su i malene torbice. U njih uglavnom ne stane ništa osim sitnica koje su nam potrebne da preživimo večernji izlazak, a često stoje pravo malo bogatstvo ako govorimo o luksuznim brendovima. Ne mislim konkretno na legendarne clutcheve s potpisom Alexandera McQueena, koji izgledaju poput malenog remek-djela, to je luksuz koji govori sam za sebe. Ili prekrasne Bottega Veneta klasike izrađene od najfinije isprepletene kože. Ovdje bi se fokusirala prvenstveno na mini verzije popularnih torbi kao što su Falabella s potpisom Stelle McCarteny ili popularna Lilly modne kuće Mulberry. Astronomske cijene torbe normalnih proporcija samo su preslikane na mini verziju torbica, tako da su i one izvan kategorije lige kupaca s prosječnim primanjima. No, prilagodba luksuznom tržištu torbi prihvaćena je objeručke i danas gotova svaka modna kuća ima svoj bestseller i u mini verziji.

Fendi

Radi li se samo o pitanju trenda ili je to jedna od pametnih marketinških strategija, ne možemo sa sigurnošću tvrditi, ali je činjenica da su svi poludjeli za mini verzijama popularnih torbi. Sićušne shopper torbe, maleni ruksaci i mikro torbe koje se nose preko tijela izgledaju vrlo luksuzno i u tako malenom izdanju. Čak su i do tri puta, ali cijene se razlikuju u možda 100 jedinica neke valute. Primjerice, Valentino Rockstud model u velikoj dimenziji stoji 2,200 eura, dok malena stoji 1,950 eura. Još uvijek jedna od najpoželjnijih torbi je Stellina "Fallabela", kod koje paradoksalno malena verzija košta više nego velika.

Zašto mini verzije popularnih dizajnerskih torbi koštaju gotovo jednako kao velike? (фото 1)

I bez obzira na to što se mnoge dame još uvijek odlučuju uložiti novac u pošten komad koji će nositi puno više i vjerojatno dulje, većina se odlučuje za malene torbice jer su one - više nametljive. A modne kuće su to jako dobro prepoznale i počele su iz sezone u sezonu predstavljati malene inačice torbi. Sudeći prema razvoju i ritmu produkcije ovo je vrlo lukava strategija za preživljavanje brenda na tržištu, a inovativna je otprilike kao i otkrivanje tople vode u 2017. godini. Fendi, Miu Miu, Valentino i mnoga druga velika dizajnerska imena za ovu sezonu predlažu mikro verzije svojih popularnih modela, baš kao i nekih novih, u koje bez pretjerivanja stane samo kutija šibica. Ne trebamo isticati da stoje više od 1,000 eura i zapravo se nalaze u ulozi nakita s obzirom na to da u njima ne možete ponijeti ništa. Ili kako bi jedan prosječan muškarac rekao: "Moja djevojka je razgledavala torbice koje koštaju 2,000 tisuće kuna. Ne kužim, pa unutra ne stane ni sendvič". 

Related articles

Buro 24/7 Selection

više