Traži

Hrvatski glazbenici zvijezde modne kampanje s.Oliver

Hrvatski glazbenici zvijezde modne kampanje s.Oliver

Modeli na jedan dan

Tekst: BURO.


Fotografija: Aljoša Rebolj

Glazbenici s uspješnom inozemnom karijerom nakratko su svjetla pozornice zamijenili poziranjem ispred kamera, a sve kako bi predstavili novu kampanju brenda s.Oliver čija su zaštitna lica...

Modna marka s.Oliver predstavila je novu kampanju za kolekciju proljeće/ljeto 2018., a glavne zvijezde su glazbenici Luka Šulić i Stjepan Hauser, popularni glazbeni duo 2Cellos. Ova suradnja traje već nekoliko sezona, a poznati glazbenici, osim što se odlično snalaze u ulozi modela, svojim stilom i pristupom odijevanju sjajno se uklapaju u filozofiju brenda te predstavljaju viziju modernog muškarca. Baš su zato napravili kratki predah od svjetske turneje te snimili kampanju u idiličnom okruženju istarske vile.

Bezvremenska elegancija glavna je odrednica brenda, koji ukorak s potrebama modernog muškarca, u svojim kolekcijama stavlja naglasak i na kvalitetu i funkcionalnost. S obzirom na to da moderni casual stil danas uvelike utječe i na odijevanje u poslovnim prilikama te ruši pravila klasičnog odijevanja, kolekcija s.Oliver BLACK LABEL izrazito je raznolika. Mijenjajući klasične forme odijevanja uvođenjem opuštenijih i sportskih krojeva, a i materijala, nastaje novi stil koji definira ovu sezonu - new formal. Bomber jakna ili barem neki njezini elementi mogu se pronaći u gotovo svakom komadu ove kolekcije, a naglasak sezone je upravo na detaljima: neobični printevi, zanimljive teksture, džepovi... Osim toga, komadi stvoreni za toplije dane, uz klasičnu plavu, bijelu i boju pijeska, obojeni su i sivom te avokado zelenom nijansom.

Priroda, more, aktivni odmor i život u pokretu u fokusu su s.Oliver RED LABEL kolekcije. Athleisure - koncept koji spaja odjeću za sport i odmor sve je prisutniji, a to znači naglasak na funkcionalnosti pa su materijali lagani i tehnološki usavršeni za boravak na otvorenom, dok su kod dizajna prisutne jake boje i printevi. Iako dobar dio vremena provode u elegantnim kombinacijama u kojima nastupaju, momci iz 2Cellos-a jednako se dobro osjećaju i u casual i sportskim izdanjima, što su i pokazali na fotografijama kampanje.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar