- 01
- /
- 51
- 02
- /
- 51
- 03
- /
- 51
- 04
- /
- 51
- 05
- /
- 51
- 06
- /
- 51
- 07
- /
- 51
- 08
- /
- 51
- 09
- /
- 51
- 10
- /
- 51
- 11
- /
- 51
- 12
- /
- 51
- 13
- /
- 51
- 14
- /
- 51
- 15
- /
- 51
- 16
- /
- 51
- 17
- /
- 51
- 18
- /
- 51
- 19
- /
- 51
- 20
- /
- 51
- 21
- /
- 51
- 22
- /
- 51
- 23
- /
- 51
- 24
- /
- 51
- 25
- /
- 51
- 26
- /
- 51
- 27
- /
- 51
- 28
- /
- 51
- 29
- /
- 51
- 30
- /
- 51
- 31
- /
- 51
- 32
- /
- 51
- 33
- /
- 51
- 34
- /
- 51
- 35
- /
- 51
- 36
- /
- 51
- 37
- /
- 51
- 38
- /
- 51
- 39
- /
- 51
- 40
- /
- 51
- 41
- /
- 51
- 42
- /
- 51
- 43
- /
- 51
- 44
- /
- 51
- 45
- /
- 51
- 46
- /
- 51
- 47
- /
- 51
- 48
- /
- 51
- 49
- /
- 51
- 50
- /
- 51
- 51
- /
- 51
Je li streetwear zaista mrtav ili ga dizajner Virgil Abloh pokušava ubiti?
Na četvrtoj po redu reviji za mušku liniju modne kuće Louis Vuitton prebacio fokus na odijela
Prije nešto manje od mjesec dana, osoba koja je sama velikim dijelom zaslužna za veliki uzlet streetwear trenda, vlasnik modne marke Off-White i kreativni direktor muške linije francuske kuće Louis Vuitton, Virgil Abloh u intervju za magazin Dazed izjavio je kako je siguran da će "streetwear sigurno umrijeti". U prilog toj činjenici govori i njegova posljednja, četvrta po redu kolekcija, koju je kreirao za brend Louis Vuitton, koja je jučer predstavljena na Tjednu muške mode u Parizu. Od početka svoje karijere Abloh se nalazi na meti kritičara zbog toga što nema formalno modno obrazovanje, već je po zanimanju arhitekt, a proslavio se kao stilist američkog rappera Kanyea Westa. Čini se kako i sam dizajner želi clean slate te se u ovoj kolekciji odmaknuo od streetwear duha koji je unio već u prve komade koje je kreirao za modnu kuću Louis Vuitton. Naime, na pisti su ovog puta dominirala - odijela. Naravno, to ne znači da je Abloh u potpunosti odustao od casualwear tona koji je upisan i u DNA njegovog brenda Off-White, ali je vidljivo kako se trudi napraviti što veći odmak od onoga što njegovi obožavatelji i pripadnici industrije "nabrušeni" od njega očekuju.
Slobodno se može reći da novim modelima za sezonu jesen/zima 2020/2021 nije razočarao ni fanove ni hejtere. Kako je i sam rekao prije revije, nakon što je pokazao kako se brend može modernizirati, vrijeme je za povratak tradiciji - besprijekorno krojena odijela baš su zato okosnica ove kolekcije, baš kao i fantastične kožnate torbe koje su izazvale uzdahe ne samo muške, već i ženske publike. Kreatorovi korporativni lookovi razbijeni su zanimljivim zahvatima na kroju te modnim dodacima prekrivenim monogramom kuće u suvremenim verzijama, kombiniraju se s tenisicama, a dizajner piše neka nova pravila kodeksa poslovnog odijevanja. Naravno, pistom su manekeni prošetali i statement komade odjeće i asesoare koji su rezervirani isključivo za hrabrije pripadnike modne elite (koji su, pritom, i dobro potkovani). Međutim, s obzirom na to da većina njegovih najvećih obožavatelja novac zarađuje puneći koncertne arene diljem svijeta, nema sumnje kako će se i ti, nešto posebniji primjerci, rasprodati brzinom munje. Sofisticirana vizija predstavljena u Parizu napravila je odmak od Ablohovog brenda Off-White, a zasigurno mu je osigurala i neku novu publiku, žednu jednostavnih, dobro krojenih komada, koji ipak u sebi nose određenu dozu cool štiha, koju osigurava potpis ovog kreativnog Amerikanca.
Leave a comment