Traži

Omiljeni Polo Ralph Lauren predstavio suradnju sa skejterskim brendom Palace

Omiljeni Polo Ralph Lauren predstavio suradnju sa skejterskim brendom Palace

Putem Instagram videa

Tekst: D.D.


Fotografija: Instagram

Nakon što je, prije nešto više od tjedan dana, najavljena suradnja dvaju iznimno popularnih brendova za muškarce, napokon smo dobili uvid i u to kako će izgledati komadi iz kolekcije - i to putem video lookbooka objavljenog na Instagramu. A putem istog profila skejterskog brenda Palace najavljen je i datum od kojeg će se kolekcija moći kupiti, a taj je za Europu zakazan za 9. studenog. Ovo će postati još jedna od onih lukrativnih suradnji zbog kojih će velik broj milenijalaca i pripadnica generacije Z čekati u redovima ispred dućana ili pak, "visiti" online kako bi se domogli komada prije nego što se rasprodaju. Polo Ralph Lauren tradicionalan je američki preppy brend čiju odjeću Hrvati vole nositi i dan danas, kada se za brend priča da se bori s problemima. Donekle su ga iz toga izvukli streetwear trend i popularnost komada iz 90-ih i 00-ih - vintage Polo postao je jedan od najtraženijih komada, a svakako će tome puno doprinijeti i ova suradnja. I to ne samo brojkama, odnosno novčano, već i u svijesti kupca koji će, nakon ovog, sigurno početi drukčije doživljavati slavni brend.

Glavne zvijezde ovog lookbooka su četiri skejtera - Chewy Cannon, Juan Saavedra, Lucien Clarke i Rory Milanes, koji nose komade prekrivene grafikama stvorenima specijalno za ovu kolaboraciju, a mogli smo vidjeti i komade s logom obaju brendova. I dok oni jašu konje i voze trkaće aute po pustinji nama su pažnju privukle samt hlače s izvezenim detaljima, a posebno look s kojim se otvara video - svileni komplet u pidžama stilu. Jedan od najprodavanijih komada sigurno će biti vuneni pulover sa zaštitnim znakom brenda Polo medvjedićem, u kombinaciji s Palaceovim oznakama. Palace Ralph Lauren kolekcija opisana je kao bezvremenska kolekcija koja predstavlja zapravo izjavu ljubavi mlade londonske skejterske kompanije njihovom najdražem brendu na svijetu. U skladu s tim je i izjava osnivača da je suradnja ostvarenje snova za mladu londonsku marku kao Palace, koja si je doduše već uspjela osigurati kultni status, koji ima i Polo Ralph Lauren, a vjerujemo da se tako osjećaju i mnogi muškarci. Cijene kapsulne kolekcije kretat će se u standardnim cijenama komada brenda Palace.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više