Traži

U novoj kampanji 2Cellos glazbenu pozornicu zamijenili daskama koje život znače

U novoj kampanji 2Cellos glazbenu pozornicu zamijenili daskama koje život znače

Za brend s.Oliver

Tekst: BURO.


Fotografija: Marko Grubišić

s.Oliver predstavlja kampanju za novu kolekciju jesen/zima 2018. s glavnim zvijezdama s kojima surađuje već sezonama - svjetski poznatim duom 2Cellos. Veliki umjetnici i glazbenici, Stjepan Hauser i Luka Šulić, ponovno su se našli u ulozi modela i još jednom dokazali kako se dizajn poznatog modnog brenda savršeno uklapa u njihov stil i način života. Nakon osvajanja glazbenih pozornica i koncerata po cijelom svijetu, najpoznatiji svjetski violončelisti stali su na daske koje život znače i uspješno snimili kampanju u Slovenskom narodnom kazalištu u Mariboru. Čarobni ambijent impozantne mariborske kulturne institucije i potpis cijenjenog hrvatskog fotografa Marka Grubišića rezultirali su fotografijama koje sjajno prikazuju filozofiju s.Oliver brenda i predstavljaju viziju modernog muškarca.

I u ovoj kolekciji jesen/zima, kvaliteta i funkcionalnost ostali su glavna odrednica brenda. Dok s.Oliver Black Label i dalje ostaje dosljedan klasici i bezvremenskoj eleganciji, s.Oliver kolekcija kreirana je za sve one muškarce koji se odlično osjećaju u casual i sportskim kombinacijama, koje su idealne za razne prilike. "Bilo nam je zabavno nastupiti i u ulozi modela jer je atmosfera na snimanju bila odlična i mi se zapravo savršeno nalazimo u s.Oliver filozofiji. Zamijenili smo svjetla velikih pozornica s ovom kazališnom i ta topla atmosfera, gledalište i skriveni hodnici prekrasnog kazališta pokazali su se kao idealna kulisa za još jedno naše modno snimanje. Ponovno nam je s.Oliver dokazao da kreiraju odjeću kakvu volimo nositi i privatno i na nastupima i baš zato ova suradnja traje već dugo", rekli su Luka Šulić i Stjepan Hauser, koji su sjajno snalaze u ulozi modela.

s.Oliver Black Label suptilno se nastavlja na trend athleisure mode i u sezoni jesen/zima s osnovnim motom "Komfor je novi luksuz". Nove mješavine materijala su stvar koja odvlači najviše pažnje u ovoj kolekciji. Izvrsni materijali i elegantni krojevi predstavljene Black Label linije namijenjeni su muškarcima koji drže do elegancije baš poput Luke i Stjepana na važnim koncertima. S druge strane, s.Oliver ostao je dosljedan jednoj opuštenijoj odjeći, spremnoj za sve izazove s kojima se muškarac susreće svakodnevno. Jakne, prsluci, pletiva, hoodieji i vesele božićne veste tek su dio kolekcije koja se uvijek posebno svidi muškarcima koji vrijeme vole provoditi na otvorenom, baviti se sportom i biti aktivni tijekom cijelog dana. 2Cellos zvijezde još su jednom pokazali da se odlično osjećaju u casual i sportskim kombinacijama jednako kao u elegantnim kombinacijama koje nose za posebne nastupe. I još jednom dokazali da je s.Oliver savršen odgovor na sve njihove zahtjeve.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više