Search

Uoči londonskog Tjedna muške mode izdvajamo najiščekivanije kolekcije

Uoči londonskog Tjedna muške mode izdvajamo najiščekivanije kolekcije

Prvi muški modni tjedan u sezoni naglasak stavlja na mlade dizajnere

Tekst: D.M.


Image: Instagram

P etnaesto izdanje Tjedna muške mode u Londonu (LFWM) najavljeno je kao proslava otkrića i kreativne raznolikosti koja je od britanske prijestolnice napravila međunarodno središte muške mode. Revije najkreativnijih i najinovativnijih imena u modnoj industriji odvijaju se u cijelom gradu od 4. do 6. siječnja, a više od 40 dizajnerskih brendova koje predstavljaju svoje najnovije kolekcije sudjelovalo je u stvaranju ovog već kultno događanja. Londonski Tjedan muške mode je, dakle, trodnevna gradska proslava kreativnog talenta koja prima goste iz više od 35 zemalja.

''U potpunosti vjerujemo u snagu britanske muške mode i svojom digitalnom kampanjom #Discovery oživjet ćemo LFWM na globalnoj razini. Odlučili smo proslaviti LFWM na ostalim međunarodnim teritorijima uz značajno partnerstvo s Milanom. Ovo partnerstvo pruža nevjerojatnu priliku za razvijanje britanskih kompanija i daje priliku talentu koji London može ponuditi, zato vas potičemo da nam se pridružite", izjavio je Dylan Jones, predsjednik muške mode u Britanskom modnom vijeću.

Doduše, pozivnica vrijedi samo za lica s popisa, za razliku od posljednjeg londonskog Tjedna mode koji je po prvi puta vrata otvorio i široj publici. No, pozitivno je da će se pojedine revije prenositi uživo putem društvenih mreža Instagram i YouTube. Prisjećajući se njihovih kolekcija iz prošlosti, predstavljamo vam pet brendova čije revije željno isčekujemo i ove sezone.

Uoči londonskog Tjedna muške mode izdvajamo najiščekivanije kolekcije (фото 1)

Chalayan

Danas je vrlo malo dizajnera koji uspijevaju zadržati svevremenost kojom se Hussein Chalayan može ponositi. Još od svoje debitantske diplomske kolekcije 1993. godine, Chalayan je isklesao vlastiti identitet dok je odstupao od konvencija. Nakon što je imenovan voditeljem odjela mode na Sveučilištu primijenjenih umjetnosti u Beču, dizajner je proveo proteklu godinu vodeći sljedeću generaciju modnih talenata da otkriju svoje vlastite vještine.

Uoči londonskog Tjedna muške mode izdvajamo najiščekivanije kolekcije (фото 2)

Xander Zhou

Kolekcije i vizija koju ima kreator Xander Zhou često su bili inspirirani supkulturama mladih, kombinirajući jednostavnu eleganciju s uličnim štihom. Dizajner naglašava kako ta dva elementa zajedno tvore snažan savez koji može dodatno oblikovati i unaprijediti azijsku, a posebice kinesku kulturu mladih, čiji DNK snažno prolazi kroz Zhouov rad.

 

Uoči londonskog Tjedna muške mode izdvajamo najiščekivanije kolekcije (фото 3)

John Lawrence Sullivan

Bivši profesionalni boksač, Arashi Yanagawa osnovao je vlastiti brend prije gotovo 17 godina. Naziv modne marke odaje počast čovjeku koji je utjelovio osobine poput snage, osobnosti i dostojanstva te nikada nije prezao od izazova. Temelji Yanagawine odjeće leže u krojenju s naglašenom jednostavnošću i tradicionalnim elementima. Njegove vrhunske kreacije imaju magnetizam koji potječe od koncepta muške slike koja je istovremeno moćna i elegantna.

 

Uoči londonskog Tjedna muške mode izdvajamo najiščekivanije kolekcije (фото 4)

Maharishi

Naziv ovog brenda na sanskrtu ma · ha · ri · shi u prijevodu znači, doslovno, sjajan vidovnjak, odnosno briljantna slika. Modni brend je 1994. godine osnovao Hardy Blechman s velikom vizijom stvaranja ekološki prihvatljive, proizvedene po najvišim standardima, dugotrajne, kvalitetne, utilitarne odjeće. Sve kolekcije uključivale su konoplju i druga prirodna vlakna, kao i organski pamuk te prenamijenjenu vojnu odjeću. Maharishi je i dalje modna kuća u privatnom vlasništvu i pridržava se poštivanja prirode uz korištenje najnovijih tehnologija.

 

Uoči londonskog Tjedna muške mode izdvajamo najiščekivanije kolekcije (фото 5)

Bluemint

S osjećajem za sezonske podražaje i putnu estetiku, svaka kolekcija cijeni eleganciju i slobodu - kombinacija je to koja spaja sve što traži jedan modno zahtjevni muškarac koji teži duhovitosti, originalnosti i eskapizmu. Svaki par kratkih hlača izrađen je pomoću provjerene vremenske metodologije kako bi se osigurala vodootporna vanjska strana i mekani dodir u unutrašnjosti. Britanski ready-to-wear brend redovito predstavlja tražene klasike utemeljene u modernoj perspektivi.

 

Leave a comment

više