Search

Šljokice usred pandemije? Glamur se vraća i to nam je jako potrebno

Šljokice usred pandemije? Glamur se vraća i to nam je jako potrebno

Tekst: BURO.


Što god mislili o kolekciji Gucci Aria (i onom svjetlucavom odijelu s jesam-Balenciaga-ali-ne-baš-prešli-smo-vas natpisima) ili kolekciji visoke mode koju je za Fendi potpisao Kim Jones, one su posljednji dokaz u kojem pravcu se kreće duh trenutka, a to je dotjerivanje. Večernje haljine, sve što se sjaji, visoke štikle, nakit koji izgleda kao da morate biti u formi kako biste mu izdržali težinu, frizure i šminka, sve je tu kao da nam je jedina briga za budućnost sljedeći crveni tepih na kojem ćemo se pojaviti.

Šljokice usred pandemije? Glamur se vraća i to nam je jako potrebno (фото 1)

16ARLINGTON JESEN/ZIMA 2021.

Ako je prva stvar koja vam je pala na pamet to da crvenog tepiha nema (i da smo sve dodjele nagrada u posljednje vrijeme pratili preko fotki koje zvijezde šalju iz vlastite kuće), upravo u tome i je stvar: moda opet preuzima ulogu onoga što sanjamo, ne uvijek onoga što živimo.

Šljokice usred pandemije? Glamur se vraća i to nam je jako potrebno (фото 2)

ASHISH JESEN/ZIMA 2021.

Naša želja da se dotjerujemo je spremna eksplodirati, a koliko je jaka vidjelo se i u kolekcijama za jesen/zimu 2021., ali i na društvenim mrežama na kojima se u nepreglednim feedovima neutralnih paleta i svježe ispeglanih trenirki sve češće pojavljuju nove killer večernje kombinacije. Na neki način, one su hibrid udobnosti na koju smo navikli i za koju se pitamo da li je se zaista želimo odreći (athleisure je opasan igrač, zar ne?), ali i glamura koji nam svima toliko nedostaje.

Žene jednostavno žude za time da se dotjeraju ali odjeća za posebne prilike koju ćemo viđati u skorijoj budućnosti se u mnogočemu razlikuje od one koju smo kupovali prije godinu i pol dana, baš kao što nam se promijenio i život. Ključna riječ uspjeha je “ravnoteža”.

Šljokice usred pandemije? Glamur se vraća i to nam je jako potrebno (фото 3)

CAROLINA HERRERA JESEN/ZIMA 2021.

Šljokice usred pandemije? Glamur se vraća i to nam je jako potrebno (фото 4)

CAROLINA HERRERA JESEN/ZIMA 2021.

Ako pogledate bilo koji luksuzni brend, pored nekih komada namijenjenih izlascima, ono na što ciljaju jest da običan život učine nestvarnim i neobičnim. Elegancija i drama su tu ali na način da ih možete nositi svakodnevno.

Šljokice usred pandemije? Glamur se vraća i to nam je jako potrebno (фото 5)

ALEXANDRE VAUTHIER JESEN/ZIMA 2021.

Šljokice usred pandemije? Glamur se vraća i to nam je jako potrebno (фото 6)

CHANEL JESEN/ZIMA 2021.

Ne treba vam bolji primjer od onog koji pruža Schiaparelli za narednu sezonu. Gotovo cijela kolekcija je u crnoj, modroj i boji slonovače tako da onome tko je nosi posluži poput ultra-luksuznog čistog platna na kojem se redaju ukrasi, bilo da je riječ o over the top gumbima ili nadrealnim komadima nakita. Dodajte, oduzimajte. Po želji.

I zato, ako je prethodna tura bila odraz situacije u kojoj smo se našli, u ovoj se osjeća gotovo poletna energija, praktično opipljiv optimizam zbog kojeg se čini da nećemo ni dočekati narednu jesen prije nego što već na ljeto vidimo glamur i eksplozije boja ali u opuštenijim siluetama i materijalima.

Šljokice usred pandemije? Glamur se vraća i to nam je jako potrebno (фото 7)

SCHIAPARELLI JESEN/ZIMA 2021.

Šljokice usred pandemije? Glamur se vraća i to nam je jako potrebno (фото 8)

ALESSANDRA RICH JESEN/ZIMA 2021.

Trenutna istraživanja tržišta govore da je u najvećem porastu prodaja svakodnevnih komada s bogatim ukrasima, poput džempera s aplikacijama ili metalik pletiva, a odmah za njima traže se mini koktel-haljine (da i dalje postoje, i dalje ih obožavamo) i dramatični topovi s puno volumena. Kao i da se, iako je porasla kupovina haljina za posebne prilike, odvojeni komadi i dalje najviše prodaju. Jasan znak da smo svi i dalje u mix’n’match stanju svijesti, ali i spremni na avanture neočekivanih kombinacija.

Šljokice usred pandemije? Glamur se vraća i to nam je jako potrebno (фото 9)
PRADA JESEN/ZIMA 2021.

Što se nas tiče, trenutak nikada nije bio bolji. Krajnje je vrijeme da se konačno iščupamo iz apatije (i terora minimalističkog dobrog ukusa) i okrenemo se radosti, poletu i optimizmu. A što nam u tome može bolje pomoći od mode?

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više