Traži

Modno vjenčanje koje se na Instagramu pratilo kao kraljevsko

Modno vjenčanje koje se na Instagramu pratilo kao kraljevsko

Chiara Ferragni je izrekla sudbonosno da

Tekst: A.P.


Fotografija: Instagram

Chiara Ferragni je bez sumnje najuspješnija modna blogerica/influencerica ikada i jedna od rijetkih djevojaka koja je svoj utjecaj iskoristila za izgradnju multimilijunskog biznisa. U mnogočemu Chiara je primjer poslovnog modela koji su trebale slijediti brojne modne blogerice koje su u ovaj posao krenule prije nekih pet-šest godina, kada još nismo bili zatrpani svakojakim influencerima, kada se pratitelji nisu kupovali s nekih servisa iz Indije i kada je to sve imalo nekog smisla (danas je kompletna situacija dovedena do apsurda i svaka treća žena s 4 tisuće pratitelja se naziva influencericom iako nema osnove za to osim po broju pratitelja). Iz jednog šarmantnog talijanskog modnog bloga koji je osnovan 2009. godine i niza oku ugodnih stajlinga izrodio se imperij koji pod sobom ima modni portal s e-commerce platformom i liniju obuće koja je samo u prošloj godini imala zaradu od nevjerojatnih 20 milijuna dolara. Chiara je tako uspjela umaknuti prokletstvu današnjeg "influencinga" koji je po pisanju magazina BOF sveden na najniže grane otkako je termin izmišljen. U vrijeme dok je Chiara harala Tjednima mode njen dolazak, angažman na društvenim mrežama i post na blogu su se naplaćivali u desecima tisuća dolara, dok danas svjedočimo situaciji u kojoj se svjetski PR stručnjaci smrznu na pomisao da će im prvi red revije krasiti lica s Instagrama.

chiara ferragni

Chiara na ovoj društvenoj mreži ima oko 14 milijuna pratitelja i po tome je jača od većine svjetskih modnih magazina. Primjera radi francuski, talijanski i britanski Vogue zajedno nemaju pratitelja koliko ima Chiara. Svaki njen poslovni i privatni korak je zato pažljivo plasiran na Instagramu i podložan marketingu. Chiara to radi pametno. Njen feed nije zatrpan promotivnim postovima. Zahvaljujući utjecaju koji ima i novcima koje je već zaradila ima mogućnost birati suradnje i pročistiti sadržaj kako njeni pratitelji ne bi gledali niz dosadnih reklama u kojima vas svaki dan uvjerava da pijete taj čaj, nosite te cipele, kupujete u tom marketu, perete kosu tim šamponom. Na njenom profilu prevladava fino kurirani luksuz u kojem vam se jasno daje do znanja da je njen ormar veći nego pola stanova u Hrvatskoj, ali da je i dalje cool cura koja zarađuje svoj novac i ne razbacuje se brendovima kao influencerice novog kova.

chiara ferragni

Iz svih navedenih razloga njeno vjenčanje se napeto očekivalo još od svibnja kada ju je zaprosio dečko Federico Leonardo Fedez s kojim već ima sinčića Leonea kojeg je rodila u ožujku ove godine. Iako su mnogi komentirali da je Chiara izgubila na utjecaju i da više ne prezentira pamtljive lookove koje djevojke diljem svijeta žele kopirati, ambiciozna Talijanka je iskoristila svoj veliki dan da svima pokaže i dokaže koliki je doista njen utjecaj i koliko je daleko dogurala u modnoj industriji. Vjenčanje se održalo proteklog vikenda na Siciliji u raskošnom okruženju palače Dimora Delle Balze koja je pretvorena u luksuzan hotel. Vogue je naravno pratio svaki korak vjenčanja, od fittinga vjenčanice koju potpisuje Maria Grazia Chiuri za Dior, pa sve do same svečanosti koja je već proglašena jednom od najpamtljivijih u Italiji.

chiara ferragni

chiara ferragni

Mladenci su prevezli svoje goste privatnim charter letom do lokacije vjenčanja, i to s avionima na kojima je bio ispisan službeni hashtag vjenčanja #TheFerragnez. Svečanost je počela u petak s večerom za uzvanike, a nastavila se velikim finalom u subotu od kojeg je Instagram eksplodirao. Već svi znamo da je mladenka nosila tri haljine kuće Dior, da je vatromet bio dostojan proslave 4. srpnja u Americi, da je torta imala šest katova i bila obložena zlatnim listićima  i da je svatko tko je netko u talijanskom društvenom životu i svijetu mode dobio pozivnicu za ovaj Instagram spektakl. Koliko je vjenčanje koštalo? Pretpostavka je da se radi o milijunima eura koji su dobrim dijelom bili nadoknađeni sponzorskim ugovorima. Ferragni je danas na svom Instagram profilu otkrila kompletan beauty look koji potpisuje Lancôme čija je ambasadorica od svibnja ove godine, s Diorom ima dugogodišnju suradnju koja je rezultirala custom made haljinama i vjenčanicom, vjenčano prstenje koje su razmijenili potpisuje kuća Pomellato čije je Ferragni zaštitno lice od ove godine, svi stručnjaci koji se dekorirali prostor su pažljivo taggani u postovima organizacije i gostiju. Kompletan event je izveden na razini dostojnoj Met Gale s nevjerojatnim brojem postova i repostova na Instagramu. Ako ste scrollali po Instagramu ovog kišnog vikenda, sigurno vam je tijekom dana iskočilo nekoliko fotografija s vjenčanja za koje možda niste ni znali da se događa niti ste znali tko se to udaje.

chiara ferragni

chiara ferragni

Moć Chiare Ferragni da izazove senzaciju na društvenim mrežama, da je dobro unovči i da pritom ne izazove jal javnosti kao što ga često znaju izazvati sestre Kardashian i njima slične je neupitna. Iz ovog vjenčanja i svog popratnog PR-a koji je dobila izrodit će se još nekoliko unosnih angažmana i poslova koje će Ferragni najaviti u 2019. godini. Ako smo ikada imali primjer uspješne influencerice koju mlade djevojke trebaju uzeti kao uzor Ferragni je početak i kraj svake priče. Sve što trebate otkriti o njenom putu do uspjeha saznat ćete uskoro u dokumentarcu koji se snima i prati njenu karijeru od početaka i osnutka bloga do današnjeg statusa superzvijezde Instagrama i mlade poslovne žene. Ne sumnjamo da će premijera filma izazvati velik interes javnosti, kao i sve što Ferragni pametno složi i prezentira. Mi smo itekako zainteresirani.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar