Traži

Traper jakne koje su veliki hit na splitskim ulicama

Traper jakne koje su veliki hit na splitskim ulicama

Millipointtwo

Urednik: A.P.


Da je Instagram najbolji alat za promociju dokazuje i novi brend Millipointtwo, čije smo custom made traper jakne zamijetili još ovog ljeta na toj društvenoj mreži

Millipointtwo traper jakne i prsluci su unikatni, ručno rađeni, ručno poderani i crtani primjerci odličnog, autentičnog stila i dizajna.  Iza brenda stoji mladi splitski par Natali Petrinović i Stjepan Čagalj KamachoJr, student unutarnjeg dizajna u Londonu. Cijela priča krenula je nakon što je par izradio nekoliko personaliziranih jakni sebi i prijateljima. Jakne su ubrzo postale toliko popularne da je par otvorio profil na Instagramu i osnovao vlastiti brend. Ideja o imenu došla je iz pjesme ''Starboy'', u kojem se spominje ''Milli point two'', što je zapravo iznos najskupljeg automobila na svijetu, koji se prodaje u određenim količinama, što pretpostavlja ekskluzivnost, jedinstvenost i posebnost - ujedno značajke i Millipointtwo brenda.


Milli
Svaka jakna je unikatna i personalizirana na način da osoba kroz nju izražava svoju osobnost. Dizajn se ne ponavlja, ali je moguće napraviti sličan koncept. Za novu kampanju znakovitog naziva ''Lavish'' (eng. luxurious, rich, splendid) angažiran je poznati fotograf Jakov Baričić, a više modela jakni i sve mogućnosti dizajna možete pogledati na službenoj stranici brenda.

mili

milli

milli

mili

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor