Traži

1:0 za Rihannu: Pjevačica priredila reviju u maniri Victoria's Secret Fashion Showa

1:0 za Rihannu: Pjevačica priredila reviju u maniri Victoria's Secret Fashion Showa

Okupile se brojne glazbene zvijezde i insadjeri modne industrije

Tekst: D.D.


Fotografija: Getty Images

Barbadoška pjevačica, poduzetnica i dizajnerica Robyn Rihanna Fenty, daleko je dogurala od titula pop ikone i hit mejkerice kroz koje smo ju upoznali 2005. godine. Naime, 31-godišnjakinja posljednje dvije godine donosi fantastične poslovne odluke zbog kojih, doduše, pati njezina glazbena karijera, a sve je počelo s lansiranjem linije beauty proizvoda pod nazivom Fenty Beauty. Njezina beauty marka ponaprije je hvaljena zbog inkluzivnosti - glazbenica je predstavila čak 40 nijansi tekućeg pudera, a s istim vrijednostima na umu lansirala je i brend donjeg rublja Savage x Fenty, godinu dana kasnije.

Tom je kolekcijom Rihanna željela poručiti da se svi imamo pravo odijevati i osjećati seksi, bez obzira na figuru, a zbog toga se u ponudi brenda nalaze grudnjaci u veličinama od 32A do 46DDD te gaćice i pidžame od veličine XS do 3X. Njezina je prva revija - ona za sezonu projeće/ljeto 2019., bila slavlje inkluzivnosti, a sve je podignuto na višu razinu sinoć u bruklinškom Braclaysu Centeru gdje su, u sklopu Tjedna mode u New Yorku, grandioznim showom, po uzoru na najbolje brodvjeske predstave, predstavljeni modeli za jesen/zimu 2019/2020.

1:0 za Rihannu: Pjevačica priredila reviju u maniri Victoria's Secret Fashion Showa (фото 1)

Iako najpoznatiji svjetski brend donjeg rublja Victoria's Secret i dalje u Sjedinjenim Američkim Državama od godišnje od prodaje zarađuje oko 150 milijuna američkih dolara, popularnost mu opada u korist sve brojnijih inkluzivnih brendova donjeg rublja kao što su ThirdLove, Aerie te Rihannin Savage x Fenty. No, gore navedeni brendovi, koliko god popularni bili, koliko god je važna njihova poruka o osnaživanju žena i koliko god im je rublje odlične kvalitete, nemaju megazvijezdu poput Rihanne kao zaštitno lice. Brendovi ove glazbenice u medijima se proglašavaju "tvornicama novaca", a formula uspjeha je, barem ako se pita poduzetnicu, jednostavna - pristupačnost i inkluzivnost glavne su odlike make-upa i donjeg rublja koji nose njezino ime.

1:0 za Rihannu: Pjevačica priredila reviju u maniri Victoria's Secret Fashion Showa (фото 2)

"Želim se osjećati samopouzdano i želim se osjećati kao bomba" izjavila je glazbenica za portal Business of Fashion nakon revije brenda.

Kako bi povezala svoje dvije ljubavi - dizajn i glazbu, priredila je istinski show prepun zvjezdanih gostiju. Na njezine hitove, ali i na pjesme glazbenika Halsey, Migosa i DJ Khaleda, top modeli današnjice, među kojima su i Cara Delevingne, Joan Smalls te Bella i Gigi Hadid, izvodili su plesne pokrete kao bi što bolje pokazali donje rublje brenda Savage x Fenty. Komadi iz nove kolekcije ukrašeni su delikatnom čipkom u pastelnim bojama, kristalićima te resicama, a osim gaćica i grudnjaka, Rihanna je predstavila i bodyje i haltere.

Međutim, ništa od toga nije se moglo danas vidjeti na društvenim mrežama jer je pjevačica, naime, zabranila korištenje pametnih telefona i fotoaparata na njezinoj reviji. A sve to zato što je sklopila ugovor s jednom od najjačih svjetskih kompanija - Amazonom, odnosno njihovim internet video platformom Amazon Prime, na kojoj će 20. rujna, Victoria's Secret Fashion Showa, biti prikazana revija brenda.

1:0 za Rihannu: Pjevačica priredila reviju u maniri Victoria's Secret Fashion Showa (фото 3)

Osim što je odlučila iskoristiti svoju slavu i utjecaj na promicanje pozitivnih ciljeva kao što su body positivity i inkluzivnost, Rihanna je jedan od rijetkih celebrityja koja je uspjela stvoriti brend kojeg žene kupuju zbog kvalitenih proizvoda koji ih čine samopouzdanijima, a ne zbog toga što nose potpis slavne dame.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar