Traži

11 svjetskih umjetnika osmislilo rođendansku kolekciju za brend Marc O'Polo

11 svjetskih umjetnika osmislilo rođendansku kolekciju za brend Marc O'Polo

Brend slavi 50. rođendan

Tekst: Promo


Fotografija: Marco O'Polo

Brend Marc O'Polo predstavlja novu kolekciju povodom svog 50. rođendana koja je ujedno i prva u kojoj je ostvarena suradnja s 11 umjetnika iz raznih dijelova svijeta, a koji su oslikali zaštitni znak O' i modelima Marca O'Pola dali novu energiju

Inovativna ideja koja je nastala u Švedskoj 1967. godine na inicijativu trojice prijatelja, Rolfa Linda, Götea Hussa i Jerryja O, sa željom da pokrenu brend koji će stvarati odjeću od najkvalitetnijih prirodnih tkanina namijenjenu ljubiteljima minimalizma, i danas postiže veliki uspjeh. Inspiraciju za ime brenda osnivači su pronašli u svjetski poznatom istraživaču i trgovcu Marcu Polu, prvom Europljaninu koji je proputovao put svile. No, dečki su željeli napraviti nešto drugačije s njegovim imenom pa je tako Marco Polo postao Marc O'Polo po uzoru na jednog od osnivača, Jerryja O, čije su ime ljudi često krivo pisali Jerry O'.

Taj zaštitni znak O' je glavni motiv nove limitirane kolekcije za proljeće/ljeto namijenjene ženama i muškarcima koju potpisuju Amit Greenberg, Yelena Yemchuk, Chris Turnham, KR (Craig Costello), Langley Fox, Jean Julien, André Saraiva, Walter Schmoegner, Herms Fritz, Hollis Brown Thornton i Yuval Cohen. Jedanaest kreativaca iz područja slikarstva, grafičkog dizajna, ulične i konceptualne umjetnosti koji dolaze iz Izraela, Sjedinjenih Američkih Država, Austrije, Ukrajine i drugih zemalja, oslikalo je znak O' u svojem stilu.

Majice s dugim i kratkim rukavima te s kapuljačama osnovni su komadi svake odjevne kombinacije koja može biti dnevna ili večernja, ovisno o stilu i potrebama osobe koja je nosi, a u ovoj su kolekciji ti klasični komadi dobili novi izgled. Isabella Rakonić, hrvatska blogerica i ambasadorica ovogodišnje hrvatske kampanje Marc O'Polo, kombinirala je O' majice uz traper hlače i suknju te pokazala kako dnevna kombinacija uz minimalističke tenisice Marc O'Polo može biti istovremeno trendi i udobna za cjelodnevno nošenje. Isabella je uz Marc O'Polo bila zadužena i za stiliziranje snimanja, dok se za frizuru pobrinula Lidija Štokić (Hairvetica), a za makeup Snježana Raguž.

Novu kolekciju možete potražiti u Marc O'Polo dućanima u Centru Cvjetni i u centru Westgate Shopping City, a predstavljanje će se održati u sklopu Storybook studija u Galeriji Kranjčar.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor