Search

Novak Đoković u kampanji za Uniqlo

Novak Đoković u kampanji za Uniqlo

Prva fotografija dugoočekivane suradnje


Najbolji reket svijeta, Novak Đoković, pojavio se u reklamnoj kampanji brenda Uniqlo. Još prošle godine je objavljeno kako je srpski tenisač postao novo zaštitno lice japanskog brenda. Kroz sljedećih 5 godina sportaš će predstavljati brend u cijelom svijetu. Na prvim fotografijama Đoković se pojavio u t-shirtu iz kolekcije Airism, napravljene od visokotehnološke tkanine. «Bio sam oduševljen kada sam prvi puta odjenuo odjeću iz kolekcije Airism za meč. Bio sam nervozan i istinski se znojio, no nisam osjetio nikakav nedostatak komfora i moja odjeća je ostala apsolutno suhom», rekao je tenisač.

Kolekciju Airism razvio je japanski brend u suradnji s tvrtkom Toray. Za tkaninu odjeće korišten je mliječni protein kako bi se stvorilo vlakno koje je slično ljudskoj kosi. Prostor među vlaknima čini tkaninu posebno prozračnom, a takva povećana površina u dodiru sa zrakom brzo isušuje vlagu.

Uniqlo podržava dobrotvornu djelatnost tenisača. Zajednički planovi su im predstavljanje kolekcije t-shirtova, od čije prodaje će sredstva ići u Đokovićev fond koji pomaže dječjim socijalnim programima.

Tekst: D.Č./L.B.

Leave a comment

više