Search

Dioralop kampanja za jesen/zimu 2013./2014.

Dioralop kampanja za jesen/zimu 2013./2014.

Za kolekciju pod simboličnim imenom ''4''


Prije nekoliko dana predstavili smo vam novi projekt Andreje Bistričić i Maje Merlić u suradnji s hrvatskim brendom Manufakturist pod imenom Behide, a danas vam donosimo novu kampanju Dioralopa. Zaštitna lica kolekcije imena ''4'' su Josipa Harmicar (Midikenn) i Lovro Periša (IM studio) koji su pozirali ispred objektiva iznimno talentirane Sanje Bistričić. Sanja je u svom prepoznatljivom stilu predstavila kolekciju dizajnerskog dvojca za jesen/zimu 2013./2014., nadahnutu upravo simboličnim brojem 4 - četiri različita printa od kojih dva predstavljaju tamu, a dva svjetlost, kao i do sada nadahnute polaroid fotografijama. Također u kampanji možemo vidjeti i modele cipela poznatog britanskog brenda Underground, čije su Andreja i Maja obožavateljice od samog početka, dok make-up potpisuje poznata hrvatska vizažistica Ana Rajić.

Fotografije su popraćene i videom za koji su zaslužni René Batišta i Mario Topić. Glazbu potpisuje Neven Jurić, a scenarij Sanja Bistričić i Ana Rajić.

dioralopaw

dioralopaw

dioralopaw

dioralopaw

dioralopaw

dioralopaw

dioralopaw

dioralopaw

dioralopaw

dioralopaw

dioralopaw

Tekst: T.B.

Leave a comment

više