Traži

Aleksandra Dojčinović novom kampanjom najavila proljetne trendove

Aleksandra Dojčinović novom kampanjom najavila proljetne trendove

Najfinija čipka i neobrađena svila


Fotografija: Romano Decker i Dejan Kutić

Kampanjom za najnoviju kolekciju, koja će se ovih dana naći i u prodaji u Lei Lou trgovinama, Aleksandra Dojčinović najavljuje proljeće i ljeto s vizijom u kojoj dominira senzualnost kao novi moment u bogatom dizajneričinom opusu

Posebnost ove kampanje je u tome što je snimana paralelno s održavanjem modne revije u povijesnom prostoru Hrvatskog državnog arhiva, nekadašnje Nacionalne sveučilišne biblioteke, a koji je ovaj put svojim secesijskim interijerom poslužio, osim kao kulisa, i kao savršena opreka suvremenoj kolekciji u kojoj svaki komad odjeće krije jednu tajnu dimenziju, ali i prikrivenu ekstravaganciju. Lei Lou žena ovog će proljeća otkrivati nešto više no do sada, ali će to raditi nježno, tek toliko da zagolica maštu okoline, zadržavajući svoj prepoznatljivi stil s osjećajem za mjeru.

Kampanja koju potpisuju Romano Decker i Dejan Kutić, u kojoj su glavne uloge zaigrali modeli agencije Talia, koji su je i pronijeli na pisti, bajka je s porukom o važnosti knjige kao sredstva bez kojeg se u nijednoj karijeri, pa ni dizajnerskoj, ne može doći do cilja. Knjiga kao protuteža slojevima najfinije čipke i neobrađene svile na prvu djeluje sekundarno u cijeloj priči, međutim zagrebe li se ispod površine, jasno će se vidjeti dizajneričina fascinacija učenjem i nadograđivanjem, koje se očituje u svakoj novoj Lei Lou kolekciji, pa tako i ovoj.

Aleksandra Dojčinović novom kampanjom najavila proljetne trendove (фото 1)

Aleksandra u ovo proljeće uvodi neke nove, tamnije nijanse, vječno lijepu bjelinu "razbijenu" 3D cvjetnim aplikacijama, odijela protkana šljokicama i već prepoznatljive Lei Lou gležnjače u novom izdanju, s otvorenim prstima ili petom, a odabrani komadi iz kolekcije već su se našli u ponekoj glavnoj ulozi na našim i inozemnim crvenim tepisima, ali svoju će punu afirmaciju tek doživjeti ovih dana dolaskom u Lei Lou trgovine u Zagrebu, Splitu i Stuttgartu. Za stiliziranje kose pobrinula se Katica Topčić za Kevin Murphy, a šminku potpisuje Žana Kožul. 

Aleksandra Dojčinović novom kampanjom najavila proljetne trendove (фото 2)

Aleksandra Dojčinović novom kampanjom najavila proljetne trendove (фото 3)

Aleksandra Dojčinović novom kampanjom najavila proljetne trendove (фото 4)

Aleksandra Dojčinović novom kampanjom najavila proljetne trendove (фото 5)

Aleksandra Dojčinović novom kampanjom najavila proljetne trendove (фото 6)

Aleksandra Dojčinović novom kampanjom najavila proljetne trendove (фото 7)

Aleksandra Dojčinović novom kampanjom najavila proljetne trendove (фото 8)

Aleksandra Dojčinović novom kampanjom najavila proljetne trendove (фото 9)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor