Traži

Ana Maria Ricov otkrila kampanju za kolekciju inspiriranu japanskom estetikom

Ana Maria Ricov otkrila kampanju za kolekciju inspiriranu japanskom estetikom

Proljeće/ljeto 2018.

Tekst: BURO.


Fotografija: Doris Fatur

Poznata dizajnerica Ana Maria Ricov predstavlja kampanju za novu kolekciju pod nazivom "Iki", u kojoj je prepoznatljiv smjer japanske estetike, a stoji za jednostavnost, sofisticiranost, spontanost i originalnost...

Kako bi duh nove kolekcije što bolje dočarali odabrana je fantastična lokacija - kamenolom, koji je zaokružio još jednu uspješnu AMR priču. Bojama neutralna lokacija izvrsno se stopila s koloritom nove kolekcije, u isto vrijeme naglašavajući vibrantne komade u crvenoj i plavoj boji, ali stapajući se s onim koloritom smirenijim kreacijama.

"Ove sezone odabrali smo kamenolom kao kulisu za snimanje nove kolekcije Iki. Željela sam da scena bude minimalistička te koloristički gotovo anulirana, a opet da se lijepo nadovezuje na samu filozofiju kolekcije i da odiše proljetnom svježinom. Time smo dobili opušteni i spontani mood fotografija te topli prizvuk ljetnih dana. Model Leonarda Zeba iz agencije Talia model savršeno se stopila s vizijom nove kolekcije, a stala je ispred objektiva Doris Fatur s kojom uspješno surađujem već niz sezona. Volim energiju i spretnost cijelog tima koji me vjerno prati i podržava, a već smo i toliko dobro uigrani da se razumijemo bez previše riječi. Volim razigranost nove kolekcije, koja doista nudi nepresušan izvor novih mogućnosti i ideja te vjerujem da ću se u IKI duhu nadovezati i u svojoj zimskoj kolekciji", objasnila je dizajnerica Ana Maria Ricov.

Ana Maria Ricov otkrila kampanju za kolekciju inspiriranu japanskom estetikom (фото 1)

Kolekcija za sezonu proljeće/ljeto 2018. pažnju plijeni svojim nazivom "Iki", koji nije pretjerano otmjen, pretenciozan niti kompliciran. On je izravan i odmjeren - jedan naziv koji tako izvrsno opisuje dizajnerski opus dizajnerice koji se provlači i kroz novu kolekciju nadograđujući modnu priču novim elementima, ali u isto vrijeme zadržavajući sigurne i prepoznatljive temelje koji čine okosnicu njenog rada.

Ana Maria Ricov otkrila kampanju za kolekciju inspiriranu japanskom estetikom (фото 2)

"Kroz dizajn kolekcije koji je inspiriran Iki filozofijom, inspirativni naglasak stavljen je na jednostavnu, sofisticiranu i spontanu formu koja ističe originalnost i stilski sklad. Konstrukcija se bazira na rezovima ravnih linija pod oštrim kutevima, slojevitosti te naglasku na geometrijske elemente u patchwork tehnici. Oversized odjevni predmeti najčešće sugeriraju A liniju, a forma je također razbijena netipičnim volanima. Slojevitost, geometrija i jak kontrast glavna su obilježja kolekcije. Kontrastna paleta boja objedinjuje tamno plavu, oker te crvenu koje su  najčešće razdijeljene s crnim i bijelim akcentima. Tkanine koje se protežu kolekcijom su viskozni žoržet, plisse muslin i mikrofibra" otkrila je kreativka. 
Nova kolekcija dostupna je u AMR showroomu (Vodnikova 8) te se može naručiti putem službene web stranice ili Facebooka i Instagrama.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar