Traži

Ana Maria Ricov otkrila kampanju za kolekciju inspiriranu japanskom estetikom

Ana Maria Ricov otkrila kampanju za kolekciju inspiriranu japanskom estetikom

Proljeće/ljeto 2018.

Tekst: BURO.


Fotografija: Doris Fatur

Poznata dizajnerica Ana Maria Ricov predstavlja kampanju za novu kolekciju pod nazivom "Iki", u kojoj je prepoznatljiv smjer japanske estetike, a stoji za jednostavnost, sofisticiranost, spontanost i originalnost...

Kako bi duh nove kolekcije što bolje dočarali odabrana je fantastična lokacija - kamenolom, koji je zaokružio još jednu uspješnu AMR priču. Bojama neutralna lokacija izvrsno se stopila s koloritom nove kolekcije, u isto vrijeme naglašavajući vibrantne komade u crvenoj i plavoj boji, ali stapajući se s onim koloritom smirenijim kreacijama.

"Ove sezone odabrali smo kamenolom kao kulisu za snimanje nove kolekcije Iki. Željela sam da scena bude minimalistička te koloristički gotovo anulirana, a opet da se lijepo nadovezuje na samu filozofiju kolekcije i da odiše proljetnom svježinom. Time smo dobili opušteni i spontani mood fotografija te topli prizvuk ljetnih dana. Model Leonarda Zeba iz agencije Talia model savršeno se stopila s vizijom nove kolekcije, a stala je ispred objektiva Doris Fatur s kojom uspješno surađujem već niz sezona. Volim energiju i spretnost cijelog tima koji me vjerno prati i podržava, a već smo i toliko dobro uigrani da se razumijemo bez previše riječi. Volim razigranost nove kolekcije, koja doista nudi nepresušan izvor novih mogućnosti i ideja te vjerujem da ću se u IKI duhu nadovezati i u svojoj zimskoj kolekciji", objasnila je dizajnerica Ana Maria Ricov.

Kolekcija za sezonu proljeće/ljeto 2018. pažnju plijeni svojim nazivom "Iki", koji nije pretjerano otmjen, pretenciozan niti kompliciran. On je izravan i odmjeren - jedan naziv koji tako izvrsno opisuje dizajnerski opus dizajnerice koji se provlači i kroz novu kolekciju nadograđujući modnu priču novim elementima, ali u isto vrijeme zadržavajući sigurne i prepoznatljive temelje koji čine okosnicu njenog rada.



"Kroz dizajn kolekcije koji je inspiriran Iki filozofijom, inspirativni naglasak stavljen je na jednostavnu, sofisticiranu i spontanu formu koja ističe originalnost i stilski sklad. Konstrukcija se bazira na rezovima ravnih linija pod oštrim kutevima, slojevitosti te naglasku na geometrijske elemente u patchwork tehnici. Oversized odjevni predmeti najčešće sugeriraju A liniju, a forma je također razbijena netipičnim volanima. Slojevitost, geometrija i jak kontrast glavna su obilježja kolekcije. Kontrastna paleta boja objedinjuje tamno plavu, oker te crvenu koje su  najčešće razdijeljene s crnim i bijelim akcentima. Tkanine koje se protežu kolekcijom su viskozni žoržet, plisse muslin i mikrofibra" otkrila je kreativka. 
Nova kolekcija dostupna je u AMR showroomu (Vodnikova 8) te se može naručiti putem službene web stranice ili Facebooka i Instagrama.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više