Search

Ana Maria Ricov slavi ručni rad novom kampanjom

Ana Maria Ricov slavi ručni rad novom kampanjom

Otpor brzoj modi u posljednjoj kolekciji hrvatske dizajnerice


Image: Doris Fatur

Dizajnerica Ana Maria Ricov predstavila je novu kampanju za svoju posljednju kolekciju koja se porukom koju šalje suprotstavlja suvremenoj modnoj industriji koja je opsjednuta brzom modom

U novoj kampanji svog brenda AMR dizajnerica tako u prvi plan stavlja jakne izrađene od ručno pletenih tkanina koje su savršen medij za slanje poruke o tome kako pravi zanat pada u zaborav uz sveprisutnost brze mode. "Vrijeme je prolaznosti i konzumira se fast fashion produkt. Kao otpor tome usporila sam svoj proizvodni proces na način da je dio kolekcije inspiriran tehnikom izrade tapiserija. Tom tehnikom sama izrađujem tkaninu iz koje kasnije krojim odjevne predmete, najčešće kapute. Na taj način sam dobila unikatan odjevni komad, bezvremenskog stila," kaže Ricov o kolekciji.

U svaki od ovih komada uloženi su sati i sati rada, a kao posljedica takvog pristupa i njegovanja ručne izrade svaki od njih je i unikatan. Fotografije kampanje za AMR snimila je Doris Fatur, a ulozi modela se našla Iva Gjopar.

Ana Maria Ricov slavi ručni rad novom kampanjom (фото 1)

Ana Maria Ricov slavi ručni rad novom kampanjom (фото 2)

Ana Maria Ricov slavi ručni rad novom kampanjom (фото 3)

Ana Maria Ricov slavi ručni rad novom kampanjom (фото 4)

Ana Maria Ricov slavi ručni rad novom kampanjom (фото 5)

 

Related articles

Buro 24/7 Selection

više