Search

Ana Radišić kao zaštitno lice nove Clox kampanje

Ana Radišić kao zaštitno lice nove Clox kampanje

"Time Machine"


Image: Mia Marić

U novoj kolekciji brenda Clox nazvanoj "Time Machine" predstavljene su nove torbice, a u ulozi zaštitnog lica našla se Ana Radišić

Clox "Time Machine" je nova kolekcija torbica izrađenih od napa kože i ukrašenih s izmjenjivim metalnim pinovima. Pinovi predstavljaju dijelove imaginarne vremenske mašine pa ćete tako na torbicama naći motive kazaljki sata, tzv. "Time Machine" robota, dijelova motora i slično, a sami ih možete i mijenjati. Ana Radišić, urednica, voditeljica i novinarka, model je nove Clox kampanje jer, kako kažu iz brenda, ona predstavlja savršenu vremensku putnicu. "Ona ne gubi ni sekundu svog života, te savršeno njime upravlja znajući da može crpiti informacije iz prošlosti te sagledati koji je najbolji put za njenu budućnost. Tako donosi samo najbolje odluke i uživa u maksimumu koji joj život pruža," stoji u priopćenju iz Cloxa. 

U nastavku pogledajte fotografije kampanje s Anom Radišić za čiju se frizuru pobrinula Danijela Mikšić, za šminku Tajana Bikić, dok je kampanju snimila Mia Marić.

Ana Radišić kao zaštitno lice nove Clox kampanje (фото 1)

Ana Radišić kao zaštitno lice nove Clox kampanje (фото 2)

Ana Radišić kao zaštitno lice nove Clox kampanje (фото 3)

Ana Radišić kao zaštitno lice nove Clox kampanje (фото 4)

Related articles

Buro 24/7 Selection

više