Search

Anya Hindmarch, proljeće/ljeto 2016.

Anya Hindmarch, proljeće/ljeto 2016.

Zabavna ulična igra


Posebno zanimljiva bila je prezentacija, koja je poput kaleidoskopa oštro prikazala modele i stvorila trodimenzionalnu sliku

Poznata po tome da od stvari koje svakodnevno susrećemo radi zabavu, Anya Hindmarch je nakon Kellogg's pahuljica i prometnih znakova za svoju kolekciju inspiraciju pronašla u britanskim high street dućanima točnije, njihovim logotipima.

Zanimljiva kao i uvijek, Anna je priredila show s nostalgičnom notom. John Lewis bio je prvi koji je dobio sjaj visoke mode. Tamnocrvene dijagonalne pruge na kardiganu i bodijima podsjetili su nas na školske uniforme, ili možda bolje gimnastičarske, nakon čega je uslijedio i Mothercare logo apliciran na torbe, cipele i kaputiće. Totalna retro priča zakačila je osiguravajuću kuću Nationwide house, kao i WHSmith logo. Najčešće boje logotipa generalno su crna, bijela, crvena i plava tako da su bile logičan izbor. Posebno zanimljiva bila je prezentacija, koja je poput kaleidoskopa oštro prikazala modele i stvorila trodimenzionalnu sliku. Nije izostao ni moment da naglasi važnost svakodnevne rekreacije. Možda je upravo zbog toga i dizajnirala toliko bodija? Mala je vjerojatnost da će netko nositi kompletne lookove, ali detalj poput torbe ili ruksaka bit će pun pogodak.

Je li ovo bio trik da se dodvori Britancima, ne znamo. Znamo samo da je ostala dosljedna svojoj igri i da nas je ponovno zabavila.

Related articles

Buro 24/7 Selection

više