Traži

Arielle Charnas je influencerica u čiji je brend upravo uloženo više od 10 milijuna dolara. Pratite li ju?

Arielle Charnas je influencerica u čiji je brend upravo uloženo više od 10 milijuna dolara. Pratite li ju?

Jedna od najvećih financijskih injekcija nekoj influencerici

Tekst: F.Š.


Fotografija: Getty Images,
Instagram

Biznismen i milijarder s bazom u Hong Kongu, Silas Chou jedan je od bitnijih igrača u svijetu mode - njegovo je ime u povijesti zapisano otkad je  investirao u omiljene američke brendove Tommy Hilfiger i Michael Kors. No, njegova posljednja oklada pomalo čudi jer ovog puta nije uložio u neki razvikanu modnu kuću, već u modnu marku influencerice Arielle Charnas koja broji više od 1,2 milijuna pratitelja na Instagramu. Prema pisanju portala Business of Fashion, Chouova, odnosno sredstva njegova fonda "Vanterra Capital" financirat će influencericu s deset milijuna dolara, što čini jednu od najvećih investicija u brend influencera u povijesti. Charnas uskoro istječe unosan ugovor s lancem robnih kuća Nordstrom te je brže bolje krenula u osiguravanje financijskih sredstava kako bi se mogla osamostaliti, a angažirala je i suosnivača i izvršnog direktora tvrtke koja se bavi proizvodnjom kašmira "Naadam" - Matta Scanlana, da joj pomogne njezin "direct-to-consumer" brend "podići na noge".

Arielle Charnas je influencerica u čiji je brend upravo uloženo više od 10 milijuna dolara. Pratite li ju? (фото 1)

Charnas je pokrenula svoj blog "Something Navy" prije deset godina, a popularnost koju je stekla nakon nekog vremena odlučila je iskoristiti i financijski pa je osnovala brend istog naziva, a sada već dugi niz godina uspješno surađuje s tvrtkom Nordstrom koja je bila zadužena za dizajn, proizvodnju i logistiku brenda. Kolekcije koje su izrađivali u suradnji ostvarile su veliki uspjeh - u jednom danu krajem prošle godine ostvaren je prihod o četiri milijuna dolara, a predsjednik Nordstroma, Pete Nordstrom, njezine je kolekcije opisao kao "jedne od najuspješnijih u povijesti" ovog lanca luksuznih modnih kuća. To su samo neki od podataka koji su nagnali milijardera, ali i druge "lovaše", da ovu influncericu, čija posljednja kolekcija u suradnji za Nordstormom izlazi u studenom, uvrsti među brendove u čiji uspjeh vjeruje.

Arielle Charnas je influencerica u čiji je brend upravo uloženo više od 10 milijuna dolara. Pratite li ju? (фото 2)

Chou je mišljenja da je ime Arielle Charnas dovoljno snažno da bi samostalno opstalo na tržištu, a od želja mu je da brend zaživi u području lifestylea: plan je prodavati baš sve, od odjeće za odrasle i djecu, asesoara, beauty proizvoda pa sve do kućnih potrepština. Instagram će i dalje biti najjača platforma za promociju njezina brenda, a Charnas otkriva kako će nastaviti surađivati s ostalim brendovima i trgovcima, iako planira smanjiti količinu sponzoriranog sadržaja. Premda ovu influencericu podupire i prati četa obožavatelja, ovakav pothvat investitora smatra se rizičnim zbog toga što sve pada na leđa Charnas i njezinih zaposlenika, koji su dosad funkcionirali s velikom mašinerijom iza njih.

Arielle Charnas je influencerica u čiji je brend upravo uloženo više od 10 milijuna dolara. Pratite li ju? (фото 3)

Osim toga, osamostaljenje njezina brenda paralelno je s nicanjem brojnih novih brendova njezinih kolegica influencerica što dovodi do prezasićenosti tržišta. Sve su glasnija i govorkanja da će influencer marketingu uskoro doći kraj, međutim analitičarka britanske tvrtke za istraživanje tržišta Mintel, ističe kako brend Arielle Charnas ima veliku šansu za uspjeh. Okupljanje snažnog tima jedan je od najvažnijih koraka u tome, a sudeći prema dosadašnjim potezima milijardera Silasa Choua, može se reći kako je influencerica u sigurnim rukama, što mogu potvrditi dizajneri Tommy Hilfiger i Michael Kors, dosadašnje modne perjanice ovog financijskog mogula.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar