Search

Beyonce i Jay-Z su nova zaštitna lica kuće Tiffany & Co. Pogledajte kampanju

Beyonce i Jay-Z su nova zaštitna lica kuće Tiffany & Co. Pogledajte kampanju

Tekst: BURO.


Image: MAson Poole za Tiffany & Co.

“Beyonce i Jay-Z su utjelovljenje moderne ljubavne priče. Kao brend koji je uvijek predstavljao ljubav, snagu i samoizražavanje, nismo mogli zamisliti bolji par koji predstavlja te vrijednosti brenda. Počašćeni smo što su Carteri dio Tiffany obitelji” – kazao je u svom obraćanju javnosti Alexandre Arnault, potpredsjednik brenda.

Kampanja About Love predstavlja i zaokret u vizualnom identitetu kuće koja je simbol za romantični nakit još od 1837 godine. Centralni dio kampanje (osim ljubavnog para) čini slika Jean Michel Basquiata “Equals Pi” iz 1982. godine koja je dio privatne kolekcije i koja je prvi put pokazana javnosti. Još jedna premijera je dio ove kampanje, a radi se o dijamantu za koji kažu da je najvrjednije otkriće iz 19. stoljeća. Pored dijamanta koji nosi Beyonce, u kampanji se nalazi i Bird on a Rock broš koji nosi Jay-Z, a koji je pretvoren u manžete.

Vizuali su snimljeni u Los Angelesu, a za fotografije je zaslužan Mason Poole, dok styling potpisuju June Ambrose i Marni Senofonte. Uskoro nas očekuje i video koji će svoju premijeru imati 15. rujna, a koji potpisuje Dikayl Rimmasch

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više