Traži

Brend Vetements redefinira pojam visoke mode novom kolekcijom

Brend Vetements redefinira pojam visoke mode novom kolekcijom

U suradnji s još 18 modnih brendova


Fotografija: buro247ru

Braća Gvasalia predstavila su novu kolekciju visoke mode za svoj brend Vetements

U prostoru pariškog Galeries Lafayette prikazali su novu kolekciju na kojoj su radili u suradnji s još 18 drugih brendova - Brioni, Perfecto, Schott, Levi´s, Comme des Garçons Shirt, Reebok, Canada Goose, Dr. Martens, Alpha Industries, Eastpak Luchesse, Manolo Blahnik, Juicy Couture i drugi. Već je sama ideja o suradnji s tako velikim brojem drugih dizajnerskih kuća nekonvencionalna, pa je pravo iznenađenje da je Chambre Syndicale de la Couture odabrao upravo Vetements kao modnu kuću koja će otvoriti novi Tjedan visoke mode u Parizu.

Nekonvencionalno je bilo i sve ostalo vezano uz ovu reviju, počevši od činjenice da je prikazana u najpoznatijoj pariškoj robnoj kući i to tijekom regularnog radnog vremena, pa sve do samih odjevnih predmeta koji pomalo ismijavaju čitavu modnu industriju kakvom je znamo. Majice s kapuljačama, bomber jakne, nezgrapni baloneri i puno trapera koji asocira na radnička odijela iz sredine prošlog stoljeća, komadi su na koje smo već navikli, no ovog puta su braća Gvasalia za njihovu izradu angažirali spomenute brendove koji te svakodnevne komade rade najbolje. Talijanski brend Brioni poznat po svojim profinjenim krojevima pristao je izraditi predimenzionirana odijela u Vetements stilu, dok su omiljenog dizajnera Carrie Bradshaw, Manola Blahnika, zamolili da svoju klasičnu salonku produži do satiričnih razmjera, sve do struka. Čak je i legendarni Levi´s pristao staviti Vetements logo na svoj slavni traper što je samo dokaz utjecaja koji u svijetu mode ima ovaj mladi brend, za koji mnogi vjeruju kako će promijeniti način na koji funkcionira čitava modna industrija.

I mogli bi biti u pravu - svojim "uličnim" kolekcijama kakva je i ova, unatoč tome što ispred nje stoji predznak couture, braća Gvasalia kao da se otvoreno smiju u lica pomahnitalih kupaca trendovskih dizajnerskih krpica, dok oni na isti način već počinju ludjeti za njihovim "Antwerpen" trenirkama.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor