Traži

Croatia
Céline mijenja strategiju: krenula je online prodaja u više od 80 zemalja svijeta

Céline mijenja strategiju: krenula je online prodaja u više od 80 zemalja svijeta

Pod paskom LVMH grupacije

Tekst: A.P.


Iako su predugo vremena odolijevali izazovima e-commercea kuća Céline napokon mijenja svoju online strategiju i postaje dostupna

Iako zvuči pomalo smiješno da netko u 2018. još kontemplira o online prodaji, istina je da dobar dio velikih modnih kuća ima poprilično suzdržan stav kada je o online prodaji riječ. Chanel, LV, Prada, Hermes i mnogi drugi brendovi svoju filozofiju i dalje temelje na fizičkom iskustvu shoppinga, što je jednim dijelom jasna strategija luksuza i ekskluzivnosti. Jedini problem kod spomenute strategije jest taj da nije dugoročno održiva te će se brendovi kad tad morati prilagoditi suvremenom načinu shoppinga.

Već smo u više navrata pisali da nove generacije ne žele obilaziti dućane satima i isprobavati odjeću. Većina je naklonjena online shoppingu koji im ne uzima previše vremena i ne zahtijeva angažman odlaska u neku fizičku trgovinu. Céline je u mnogočemu sličan Pradi. Naime, Phoebe Philo je poznata kao netko tko nije naklonjen internetu, društvenim mrežama i svim sličnim metodama komunikacije. Primjerice, Instagram profil kuće je otvoren tek prije godinu dana, a online prodaju su pokrenuli u prosincu prošle godine.

celine

Danas je objavljeno kako će Céline ipak biti dostupan na nešto većoj skali od predviđene i to na e-commerce platformi 24 Sèvres koja je u vlasništvu LVMH konglomerata. Ova prodaja je ekskluzivna te se Céline neće pronaći niti na jednom drugom online dućanu što bi moglo biti od velike pomoći 24 Sevresu. Naime, po pisanju BOF-a, rezultati koje bilježe nisu blistavi unatoč ekskluzivnoj ponudi Diora i Louis Vuittona. Sve obožavateljice Célinea od danas mogu pronaći kolekciju odjeće i modnih dodataka, kao i specijalnu kapsulnu kolekciju već postojećih modela torbi i cipela koje dolaze u novim bojama.

Pitanje je koliko će se strategija mijenjati u budućnosti jer na čelo kuće je zasjeo Hedi Slimane, a poznato je da Hedi voli apsolutnu kontrolu nad svim aspektima poslovanja brenda. Također, Hedi nije posebno naklonjen Instagramu i medijima kao persona, ali je u tijeku s događanjima i kao zaštitna lica angažira mlade umjetnike i glazbenike koji su itekako prisutni i aktivni na društvenim mrežama. U svakom slučaju nas očekuje zaokret u estetici, a potom vjerojatno i u prezentaciji brenda.

više