Search

Dizajnerica Lana Puljić za zaštitna lica kampanje brenda Lokomotiva odabrala prijateljice umjesto modela

Dizajnerica Lana Puljić za zaštitna lica kampanje brenda Lokomotiva odabrala prijateljice umjesto modela

Girl power

Tekst: D.D.


Image: Sara B. Moritz

Ana, ChuLo, Ivana, Lidija, Mirna, Paula, Petra, Sonja i Željka zaštitna su lica nove Lokomotivine kolekcije. One su pametne, uspješne, poduzetne, snažne i hrabre žene koje savršeno utjelovljuju Lokomotiva ženu. Puno puta dizajnerici Lani Puljić, autorici kolekcije, postavljeno je upravo pitanje: "Kakva je idealna Lokomotiva žena, kakve žene nose vaš brend?" Nebrojeno je puta Lana odgovorila imajući na umu upravo svoje klijentice, od kojih su neke i zvijezde ove kampanje.

Dizajnerica Lana Puljić za zaštitna lica kampanje brenda Lokomotiva odabrala prijateljice umjesto modela (фото 1)
Ana

- Ponukana ovim pitanjem, dobila sam želju prikazati svoje odjevne komade na ženama koje ih doista i nose u svakodnevnom životu. Želja mi je bila pokazati ih u njihovom punom sjaju, u situacijama njima dragima, specifičnima ili, jednostavno, u nekim okolnostima koje su ih snašle. Ideja je bila ispričati novu dizajnersku priču kroz malenu fotografsku crticu iz njihovih života, pokazati ih u njihovoj raznolikosti i svoj divoti. Ovom kolekcijom slavim njih, pa i sve žene, te im na ovaj način želim reći jedno veliko hvala", izjavila je dizajnerica.

Dizajnerica Lana Puljić za zaštitna lica kampanje brenda Lokomotiva odabrala prijateljice umjesto modela (фото 2)
Lana Puljić

No, takve divne i posebne, sve te žene u svojoj različitosti ipak imaju nešto zajedničko. One su Lokomotivine dugogodišnje klijentice, simpatizerke branda, pa i bliske prijateljice modne kreatorice. Različitih su dobnih skupina, zvanja i zanimanja, čak i različitog senzibiliteta i karaktera, ali zajednička im je ljubav prema brendu Lokomotiva.

Dizajnerica Lana Puljić za zaštitna lica kampanje brenda Lokomotiva odabrala prijateljice umjesto modela (фото 3)
Chulo

Nova Lokomotivina kolekcija posvećena je upravo svim Lokomotiva ženama, onima koje to već jesu, ali i onima koje će to tek postati.

Styling, odabir lokacije snimanja i ostali detalji prepušteni su upravo klijenticama, odnosno modelima, a dizajnerica je svakoj namijenila haljinu koja je zamišljena upravo za nju. Svaki materijal, boja i kroj u kolekciji potpuno su različiti, ali odgovaraju karakteru i sklonostima svake pojedinačne klijentice. Želja je bila pokazati kako jedan brend može savršeno odijevati žene koje se razlikuju dobno, karakterom, profesijom, senzibilitetom, pa čak i lifestyleom.

Dizajnerica Lana Puljić za zaštitna lica kampanje brenda Lokomotiva odabrala prijateljice umjesto modela (фото 4)
Sonja

Kolekcija se sastoji od 9 modela haljina te jedne suknje kombinirane s novitetom u kolekciji, T-shirtom s predimenzioniranim Lokomotiva logom. Od materijala su korišteni svila, saten, pamuk, lan, taft, čipka, svileni organdi, žoržet i šljokice, a dizajnerica se opet poigrala i tehnikom plisiranja, koja je već gotovo neizostavna za Lokomotivine kolekcije.

Dizajnerica Lana Puljić za zaštitna lica kampanje brenda Lokomotiva odabrala prijateljice umjesto modela (фото 5)
Lidija

Materijala je gotovo koliko i klijentica, ali usprkos tome kolekcija i dalje diše kao cjelina. S obzirom na aktualne okolnosti, lansiranje kolekcije malo je kasnilo, no većina modela su bezvremenske haljine koje ne robuju sezonama i mogu se nositi cijele godine, a i iznova iduće sezone. Fotografije potpisuje Sara B. Moritz koja je svojom ugodnom energijom i talentom pridonijela ljepoti i uspješnosti kampanje.

Dizajnerica Lana Puljić za zaštitna lica kampanje brenda Lokomotiva odabrala prijateljice umjesto modela (фото 6)

Novost je i web stranica, pa i web shop koji će ugledati svjetlo dana sredinom kolovoza na adresi www.lokomotivaworld.com. Do tada novu kolekciju možete razgledati na Instagramu, Facebooku te osobno u showroomu dogovorom na broj 0989186629.

Dizajnerica Lana Puljić za zaštitna lica kampanje brenda Lokomotiva odabrala prijateljice umjesto modela (фото 7)
Paula
Dizajnerica Lana Puljić za zaštitna lica kampanje brenda Lokomotiva odabrala prijateljice umjesto modela (фото 8)
Petra
Dizajnerica Lana Puljić za zaštitna lica kampanje brenda Lokomotiva odabrala prijateljice umjesto modela (фото 9)
Ivana
Dizajnerica Lana Puljić za zaštitna lica kampanje brenda Lokomotiva odabrala prijateljice umjesto modela (фото 10)
Željka

* Posebne zahvale HDLU i umjetniku Behzadu Khosravi Noori na dozvoli za korištenjem njegovog umjetničkog djela kao kulise za snimanje.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više