Traži

Dolce&Gabbana angažirali djecu slavnih i za reviju muške mode

Dolce&Gabbana angažirali djecu slavnih i za reviju muške mode

Tjedan muške mode u Milanu


Fotografija: Imaxtree

Nakon što su im prepustili prvi red na svojoj ženskoj reviji u rujnu, a onda ih angažirali i za kampanju koja prati tu kolekciju, Dolce&Gabbana su za Tjedan muške mode u Milanu ponovno angažirali popularnu skupinu djece slavnih osoba umjesto modela

Reviju je otvorio internet senzacija Cameron Dallas. Njega na Instagramu prati 17.4 milijuna ljudi, 5.2 milijuna na YouTube, a ima i vlastiti show na Netflixu nazvan "Chasing Cameron". Uz njega, na pisti su se u Milanu našli i sin Cindy Crawford, Presley Gerber, sin Judea Lawa, Rafferty Law, sin Pamele Anderson, Brandon Thomas Lee, unuk Boba Dylana, Levi Dylan, te influenceri Lucky Blue Smith i Luka Sabbat. Dolce&Gabbana su ovaj put otišli još jedan korak dalje pa su angažirali i neke od rastućih zvijezda iz mlade generacije "Z". Među njima su se našli Tinie Tempah, brat manekenke Taylor Hill, Chase Hill, glumac Will Peltz, zvijezda Vinea, Neels Visser, street style fotograf, Lee Oliviera, bloger Marcel Floruss, influencer Pelayo Diaz, britanski vlogger Jim Chapman i kineski model Chen Xuedong. 

Žensku skupinu slavnih pripadnika generacije "Z" predvodila je kći Lionela Richieja, Sofia Richie, a bile su tu i kćeri Sylvestera Stallonea, Sistine i Sophia Stallone. Zatim su tu sestre Luckyja Bluea Smitha, Daisy Clementine, Pyper America i Starlie Cheyenne, bivša djevojka Brooklyna Beckhama i Instagram influencerica, Sonia Ben Ammar, njemačka blogerica Caroline Daur, model Yumi Dondo, sestra Suki Waterhouse, Immy Waterhouse, pokćerka Stevea Harveya, Lori Harvey, te osnivačica "La Rouge Bellea" i kreativna direktorica, Lala Rudge. 

Tema kolekcije bila je, logično, kraljevska krv. No, osim odijela i kaputa, kolekcija je izgledala kaotično, pa čak i jeftino. Djevojke su nosile oskudne slip haljine i preko njih kapute, dok su dečki nosili pulovere i majice s printevima odjevenih pasa. "Ovo su nove generacije, a sviđa nam se i ideja običnih ljudi koji su zahvaljujući internetu postali slavni," komentirao je Stefano Gabbana za Elle i pritom, čini se, zaboravio da je uz djecu slavnih na pisti trebao prikazati i kolekciju.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više