- 01
- /
- 11
- 02
- /
- 11
- 03
- /
- 11
- 04
- /
- 11
- 05
- /
- 11
- 06
- /
- 11
- 07
- /
- 11
- 08
- /
- 11
- 09
- /
- 11
- 10
- /
- 11
- 11
- /
- 11
Donosimo prvi pogled na ekskluzivnu ljetnu kolekciju Burberry x MyTheresa
Komadi za plažu koji odišu luksuzom
Luksuzni online retailer MyTheresa i britanska modna kuća Burberry udružili su snage kako bi ljubiteljice luksuzne mode, taman prije sezone godišnjih odmora, opremili za plažu! Ekskluzivna capsule kolekcija dizajnom se naslanja na debitantsku kolekciju "Kingdom" kojom nas je kreativni direktor Riccardo Tisci uveo u novu eru britanskog modnog brenda. Modeli koji se nalaze u capsule kolekciji mješavina su casual i rafiniranog stila koja čini suvremenu estetiku brenda Burberry, a među sveukupno 13 komada nalaze se bikiniji, jednodijelni kupaći kostimi, kaftani, espadrile, natikače, ručnici za plažu te čak i sunčane naočale.
Naravno, svi su modeli obojeni prepoznatljivim nijansama brenda - crnoj, bijeloj, bež i narančastoj te ih krasi print TB loga. Logo je predstavljen prije nešto manje od godine dana, kreirao ga je dizajner Peter Saville, a bio je to jedan od prvih Tiscijevih zahvata u vizualni identitet britanske kuće. Kreativni direktor, koji se na toj poziciji nalazi od ožujka 2018. godine, od tad je unio brojne promjene, no jedna od najprepoznatljivijih je nešto opuštenija silueta - koja je prisutna i u ovoj posebnoj ljetnoj liniji. Kolekcija za plažu MyTheresa x Burberry od danas je dostupna za kupnju putem webshopa luksuznog online retailera, a prati ju i kampanja čije je glavno lice australska manekenka Bambi Northwood-Blyth. Fotografije su snimljene na španjolskom otoku Ibiza, a za komade iz kolekcije morat ćete izdvojiti između 220 i 990 eura. U nastavku pogledajte što nam to Tisci i modni brend Burberry predlažu za trendi odlazak na plažu.
Related articles
Buro 24/7 Selection
Leave a comment