Search

Želite komad nakita s potpisom Virgila Abloha? OK, ali prvo morate ispuniti upitnik

Želite komad nakita s potpisom Virgila Abloha? OK, ali prvo morate ispuniti upitnik

Zanimljiv koncept osebujnog dizajnera

Tekst: T.L.


Image: BURO. arhiva,
Instagram

Otkako se pojavio na modnoj sceni, dizajner Virgil Abloh iz temelja je poljuljao status quo vješto zaobilazeći sve pisane i nepisane setove pravila. Od streetwear estetike koju je kolekcijama svog brenda Off-White gurnuo u krilo mainstreama, preko muške odjeće koju dizajnira za renomiranu modnu kuću Louis Vuitton pa sve do bezbroj, ponekad vrlo neobičnih, suradnji - Virgil Abloh uvijek je stvari radio na neki svoj način, a čini se da se svog modusa operandi ne odriče. Zašto i bi, na kraju krajeva? Radi se o receptu koji pali.

Na krilima brojnih modnih kolaboracija (koje je na svojevrstan način i učinio vrućim marketinškim trikom), Abloh je ujedinio snage s dizajnerom nakita Jacobom Arabom, poznatijim kao Jacob the Jeweler, a kao rezultat nastala je kolekcija nakita “Office Supplies” inspirirana, jasno, uredskim potrepštinama. Nadahnulo ga je, kaže, od sitnog uredskog materijala koji košta nekoliko centi napraviti nešto skupo, ekskluzivno i nedostižno. Ogrlice, naušnice i narukvice su sačinjene od spajalica ukrašenih dijamantima i zlatom od 18 karata, a Abloh je rekao Vogueu kako komade iz “Office Supplies" kolekcije "ne smatra modnim predmetima već umjetničkim djelima". Cijene im se kreću od 3.000 do nevjerojatnih 72.000 dolara, a komade nakita iz “Office Supplies” nećete moći kupiti samo ako poželite. Naime, osebujni Abloh smislio je još jedan uvjet (jer imati 72.000 dolara nije dovoljno), a to je da prije kupnje ispunite posebno dizajnirani upitnik i podnesete zahtjev za kupovinu, a dizajner će osobno promotriti sve zahtjeve i odlučiti prolazi li narudžba ili se obustavlja. Razlog tome nije, kaže Abloh, da se na jednostavan način riješi "manje stylish kupaca" već da se njegovi kupci osjećaju posebnije nego kada kupuju, primjerice, novi par tenisica. Kako će taj upitnik izgledati, ne znamo, no da dodaje ekskluzivnosti svakako.

Premda vam je ime Jacoba Araba vjerojatno manje poznato, Arabo nipošto ne spada u kategoriju "nebrušenih dijamanata", nepoznatih, ali talentiranih dizajnera koji su čeznuli da ih Abloh izvuče iz ralja anonimnosti. Posve suprotno! Naime, dijamantni nakit s potpisom Jacob & Co. vladao je bling erom New Yorka (od sredine 90-ih do sredine 2000-ih), a njegov raskošni dizajn oko vrata su nosile zvijezde s A-liste kao što su Notorious B.I.G., Jay-Z i J-Lo koji su mu i nadjenuli nadimak Jacob the Jeweler. "Odrastajući s hip-hopom, ime Jacoba Araba postalo je sinonim za čitavu jednu kulturu. On je dizajnirao nakit kakav prije nije bilo moguće vidjeti, nešto što je bilo posve različito od tradicionalnog nakita i što smo zvali 'bling' ili 'hip-hop' nakit", objasnio je Abloh novinaru Voguea. Baš kao i sve što je do sada osmislio, vjerujemo da će i "Office Supplies" pronaći svoje kupce, upitniku unatoč.

Leave a comment

više