- 01
- /
- 74
- 02
- /
- 74
- 03
- /
- 74
- 04
- /
- 74
- 05
- /
- 74
- 06
- /
- 74
- 07
- /
- 74
- 08
- /
- 74
- 09
- /
- 74
- 10
- /
- 74
- 11
- /
- 74
- 12
- /
- 74
- 13
- /
- 74
- 14
- /
- 74
- 15
- /
- 74
- 16
- /
- 74
- 17
- /
- 74
- 18
- /
- 74
- 19
- /
- 74
- 20
- /
- 74
- 21
- /
- 74
- 22
- /
- 74
- 23
- /
- 74
- 24
- /
- 74
- 25
- /
- 74
- 26
- /
- 74
- 27
- /
- 74
- 28
- /
- 74
- 29
- /
- 74
- 30
- /
- 74
- 31
- /
- 74
- 32
- /
- 74
- 33
- /
- 74
- 34
- /
- 74
- 35
- /
- 74
- 36
- /
- 74
- 37
- /
- 74
- 38
- /
- 74
- 39
- /
- 74
- 40
- /
- 74
- 41
- /
- 74
- 42
- /
- 74
- 43
- /
- 74
- 44
- /
- 74
- 45
- /
- 74
- 46
- /
- 74
- 47
- /
- 74
- 48
- /
- 74
- 49
- /
- 74
- 50
- /
- 74
- 51
- /
- 74
- 52
- /
- 74
- 53
- /
- 74
- 54
- /
- 74
- 55
- /
- 74
- 56
- /
- 74
- 57
- /
- 74
- 58
- /
- 74
- 59
- /
- 74
- 60
- /
- 74
- 61
- /
- 74
- 62
- /
- 74
- 63
- /
- 74
- 64
- /
- 74
- 65
- /
- 74
- 66
- /
- 74
- 67
- /
- 74
- 68
- /
- 74
- 69
- /
- 74
- 70
- /
- 74
- 71
- /
- 74
- 72
- /
- 74
- 73
- /
- 74
- 74
- /
- 74
Žene će i dalje ludjeti za Guccijem i Michele to zna
Nova kolekcija brenda
U svijetu trenutno vladaju dvije estetike struje. Jedna prati put Demne Gvasalije i njegovog brata Gurama, a druga ide a Milanu i Alessandru Micheleu. Dominaciju je lako vidjeti iz jednostavnih primjera high street kuća. Živimo u vremenima kada je najistinitija ona izreka da je kopiranje najiskreniji oblik komplimentiranja što se jasno može vidjeti iz kolekcija high street kuća koje su vidno inspirirane Guccijem, Balenciagom i Vetementsom. Micheleu je "puna kapa" pisanja o njegovoj estetici kao repetitivnoj pojavi, iako ćemo se svi složiti da Gucci u zadnje tri-četiri sezone u pravilu izgleda jednako. Je li to dobar put ili nije teško je za reći. Michele je za britanski Vogue izjavio kako želi stvoriti svoj svijet u kojem se osjeća dobro, opušteno, samopouzdano. Stoga je svaka kolekcija izvedena u toj zoni komfora ili jednostavno rečeno - čovjek radi što mu ide najbolje. Gucci je doista postao pleme, jedan od rijetkih brendova danas koji ima lojalne kupce i koji se karakteriziraju kao Gucci groupies kupujući svaku ružičastu haljinu sa stotinu volana, kristala i cvjetnih aplikacija. Danas u modnoj industriji malo tko može reći da ima svoju ženu, da je njen stil prepoznatljiv i da vjerno predstavlja brend koji nosi. Michele je jedan od rijetkih koji to može, što je u promjenjivim vremenima itekako pohvalno. Što se same kolekcije tiče, Michele je pun bestsellera - od džempera s natpisima, trobojnih plisiranih suknji, klasičnih bundi, vesti s Gucci logotipom i naravno, torbica koje su postale zlatni rudnik ove kuće.
Related articles
Buro 24/7 Selection