Traži

Erdem x H&M kolekcija nije za \"djevojčice\". Ovo je kolekcija za žene

Erdem x H&M kolekcija nije za "djevojčice". Ovo je kolekcija za žene

I vjerojatno će se rasprodati

Tekst: Ana Pavić


Fotografija: H&M

Danas su stigli prvi vizuali kolekcije Erdem za H&M i dizajner je održao obećanje

Erdem nije posebno razvikan brend, ako govorimo u terminima Instagram generacije, koja je više sklona Balmainu i možda Wangu (čija kolekcija nije prošla baš najbolje u H&M-u). Erdem je u ovom slučaju čak niche brend koji već godinama gradi vjernu klijentelu i nameće se svojom vizijom ženstvenosti. Kada pomislite na Erdem na um vam dođu cvjetne haljine, engleski vrtovi obrasli ružama u kojima sjede lijepe djevojke, piju čaj i jedu šarene kolačiće. Možemo kazati i da je Erdem sa svojom izradom najbliže couture modi što jedan pret-a-porter može dostići. Sličnu stvar radi Josep Font za Delpozo koji će se sigurno naći na listi H&M suradnji čim stekne veću dozu popularnosti kod mainstream medija.

Erdem


U intervjuu koji je dizajner dao za BOF kazao je da ova kolekcija za H&M neće biti kao one ostalih brendova. Pritom je mislio na kvalitetu same kolekcije i materijale koje je odabirao: "Gurnuo sam ih do samog ruba kada je o materijalima riječ. Naručili smo samo najbolje" kazao je. Doista, njegove kreacije je teško zamisliti u puno jeftinijoj izvedbi jer dobar dio njegova dizajna nosi upravo bogat i luksuzan materijal. Dokaz tome su i prve fotografije kolekcije koje su danas objavljene. Na jednoj od njih vidimo tipičnu Erdem haljinu s cvjetnim uzorkom koja krojem asocira na 50-e godine. Na drugoj fotografiji se nalazi dugi krzneni kaput s uzrokom leoparda i odijelo od tvida (jaknica i suknja na preklop) ispod kojeg viri bijela košulja s visokim ovratnikom.

Već s prvim fotografijama je jasno da H&M s ovom kolekcijom ne cilja na millennialse. "Curice" ne nose ovakvu modu, nose je žene, platežno sposobne žene koje će u svom budžetu pronaći par tisuća kuna za haljinu ovog tipa ili kaputić od tvida. Kako je prošla suradnja s kućom Kenzo bila poprilično usko orijentirana na istinske obožavatelje osebujne estetike te kuće, H&M se s ovom vraća komercijalnim korijenima i gleda na dobar utržak od strane ozbiljnijih kupaca. Najava izgleda primamljivo, vjerujemo da će i ostatak opravdati očekivanja. Čekamo studeni kada kolekcija stiže u dućane.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više