Traži

Freywille kolekcija nadahnuta kreativnim dijalogom umjetnosti i mode

Freywille kolekcija nadahnuta kreativnim dijalogom umjetnosti i mode

Bajkovita ljepota bečkog nakita


Kampanja počinje maštovitom interpretacijom putovanja kroz Monetovu cvjetnu oazu Giverny

Nova Freywille mini kampanja nastala je sintezom talenata i kreativnog promišljanja vrhunskog fotografskog dvojca Decker + Kutić koji kroz četiri umjetničke fotografije otkrivaju zanosni dijalog umjetnosti i mode s naglaskom na bajkovitu ljepotu bečkog nakita i filozofskih poruka svjetskih majstora slikarstva utkanih u njegove izražajne koloristične motive. Svaka fotografija kroz zanimljivi koncept povezuje Freywille premisu o stvaranju nečeg novog iz različitosti i inspiracija koje nas okružuju s naglaskom na vizualnu poetiku asocijacija i osjećaja ugode koje ovaj nakit pruža oku promatrača.

Freywille kolekcija nadahnuta kreativnim dijalogom umjetnosti i mode (фото 1)

Kampanja počinje maštovitom interpretacijom putovanja kroz Monetovu cvjetnu oazu Giverny. Inspirirana je istoimenim setom Freywille nakita iz kolekcije "Hommage a Claude Monet" posvećenom umjetnikovom vrtu prosperiteta gdje je odmarao svoj um i stvarao vrhunska remek-djela. Dizajn seta Giverny oživljava Monetove tipične impresionističke poteze kistom dok izranjanju iz nestašne igre svjetla s nježnim vlatima trave i apstraktnih latica jarkih boja. U ovoj odličnoj Freywille kampanji zasluge za styling i art direkciju idu  Petru Trboviću, za fotografiju Romanu Deckeru i Dejanu Kutiću, Saši Jokoviću za šminku, a Miji Majhenu za kosu. Ulogu modela preuzela je prelijepa Magdalena May Gero iz agencije Talia model.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor