Traži

Google otkrio koji su to modni brendovi i trendovi bili najtraženiji u ovoj godini

Google otkrio koji su to modni brendovi i trendovi bili najtraženiji u ovoj godini

"Year in Search 2018"

Tekst: D.D.


Fotografija: Instagram

Neki od najtraženijih pojmova godine prema rezultatima tražilice Google nisu nas pretjerano zatekli, dok su drugi bili pravo iznenađenje. I tu definitivno mislimo na najgooglaniji modni brend, a to je - Fashion Nova. Taj je relativno nepoznati kalifornijski brend očito otkrio magičnu formulu, a ta je izravna komunikacija s klijenticama putem društvenih mreža, odnosno Instagrama te suradnje s ambasadoricama kao što su glazbenica Cardi B, koja je i sama ove godine završila kao deseta najgooglanija osoba na planeti te Kylie Jenner, čiji jedan post može generirati i 50 tisuća dolara ovom američkom brendu. Rast Fashion Nove nije ništa čudno - Google je otkrio kako su još u prošloj godini bili jedan od najtraženijih pojmova, ali ono što je nevjerojatno da su ove godine uspjeli prestići i velike modne kuće s dugogodišnjom tradicijom. Tako je jedan brend odjeće s Instagrama, koji broji više od 14 milijuna pratitelja na toj društvenoj mreži, iza sebe ostavio Louis Vuitton, Versace, Givenchy i Gucci, s kojima se zatvara lista top 5 najtraženijih modnih brendova.

Muška revija Louis Vuitton

Louis Vuitton na drugom se mjestu našao isto zbog čete pratitelja većinom iz millennial i Z generacije, koje je ponajprije ovom brendu privukao novi kreativni direktor muške linije Virgil Abloh. Među njegovim glavnim fanovima nalaze se Kim Kardashian West, Kanye West, Kendall Jenner i Bella Hadid, sve poznate osobe koje su i same ove godine izazivale veliku pozornost medija. Versace je, pak, slično kao i Dior i Moschino koji su se našli na devetom i desetom mjestu liste najtraženijih modnih brendova, svoju popularnost ove godine zaslužio predstavljanjem retro kolekcija i redizajniranjem arhivskih modela. Dior je to učinio uz pomoć svoje Saddle torbe, dok Moschino maniju možemo pripisati i suradnji sa švedskim high street gigantom H&M-om. Jedan od najvećih trendova ove godine bila je nostalgična moda, što objašnjava i popularnost ranije navedenih brendova koji su se poslužili "starim" dizajnom i logotipovima, a osim 80-ih i 90-ih ove godine bili su traženi i komadi s početka milenija.

Meghan Markle u Givenchy haljini

Givenchy svoju popularnost ove godine duguje jednoj osobi, a to je Meghan Markle, odnosno Vojvotkinja od Sussexa. Ona je, naime, za kreiranje svoje vjenčanice odabrala upravo francusku kuću i dizajnericu koja je na čelu iste Clare Waight Keller, a njezin je dizajn često nosila i nakon kraljevskog vjenčanja, iako je brend bio najtraženiji upravo u svibnju. Da je javnost bila jako zainteresirana ne samo za vjenčanje i haljinu koju je nosila, već i za čitavu životnu priču vojvotkinja govori i činjenica da je Meghan Markle najgooglanija osoba ove godine. Među top modnim brendovima nalaze se još Alexander McQueen koji je na šestom mjestu vrlo vjerojatno završio jer je jedan od omiljenih brendova još jedne pripadnice britanske kraljevske obitelji, vojvotkinje Katherine. Slijedi ga talijanska modna marka Dolce & Gabbana zbog nedavnih skandala povezanih s njihovim dizajnerima, dok se na osmom mjestu nalazi Fashionphile - online dućan za preprodaju luksuznih modnih dodataka i odjeće.

Influencerica Chiara Ferragni nosi Dior Saddle torbu

Što se ostalih pretraživanja vezanih uz modu tiče, ono što je obilježilo ovu godinu jest, kako već naveli, moda prošlih vremena. Najviše se googlala moda 80-ih, grunge stil, moda 90-ih te moda 00-ih, a nakon tih nostalgičnih pretraživanja ponovno se nalaze dvije najslavnije pripadnice kraljevske obitelji vojvotkinje Meghan (5. mjesto) i Katherine (9. mjesto). Pretraživala se još i muška moda (6. mjesto), za koju stručnjaci predviđaju da će 2020. godine premašiti zaradu od ženske mode, dok ostatak liste čine harajuku moda, hipsterski stil i muška moda 80-ih godina. U idućoj će godini biti zanimljivo pratiti koliko će nas još zaokupljati lookovi, logotipovi i trendovi iz prošlosti, s obzirom na to da smo ove godine doživjeli potpuni vrhunac toga, ako je suditi prema rezultatima Googlea. Također, hoće li se, poučeni ovim rezultatima, modne kuće još i više okrenuti arhivskim primjercima, Instagram komunikaciji s kupcima i slavnim ambasadorima brenda. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više