Traži

Gucci Cruise 2016.

Gucci Cruise 2016.

Fantastična retro kolekcija

K.B.


Fotografija: Facebook Gucci,
Getty

Jučer je u New Yorku predstavljena nova međusezonska kolekcija kuće Gucci – treća pod kreativnim vodstvom Alessandra Michelea koji je nastavio svoju priču o revolucionarnoj knjižničarki...

Predstavivši u siječnju svoju odličnu prvu mušku kolekciju za kuću Gucci, Alessandro Michele automatski se pozicionirao među najomiljenije dizajnere današnjice. U trenutku kad je na pistu kročio muški model noseći na glavi kapu s pomponom započele su diskusije o rodnim granicama u suvremenoj modi.  

Micheleova druga kolekcija, ona ženska, samo se nadovezala na započetu temu te je glavnu ulogu preuzela beretka kao simbol revolucije. A nova Gucci djevojka postala je djevojka zaljubljena u knjige ili možda knjižničarka koju je obuzeo dašak teatralnog ludila. Naočale, beretka, dugačke suknje i džemperi – u kolekciji se snažno osjećao duh vintage kulture. Međutim, u predstavljenim komadima uvijek je bila prisutna svojevrsna prigušena seksualnost – haljine su izvedene s detaljima od prozračne čipke, sve kako bi unijele dozu teatralnosti koja istovremeno djeluje sasvim ležerno.

Sve spomenuto Michele je ponovio i u međusezonskoj kolekciji. Pa tako dramatičnih novosti u dizajnerskom smislu nije bilo – novopečeni obožavatelji svježeg estetskog zaokreta s potpisom Alessandra Michelea ipak ne bi mogli podnijeti još promjena. Stoga je nova cruise kolekcija poslužila kao dodatna podrška novom stilskom valu kuće Gucci, utjelovljujući sve Micheleove modne novitete: beretki i njezinu ozbiljnom (revolucionarnom) tonu suprotstavljaju se mašna ili cvijet oko vrata, a ponekad i nježni, ženstveni floralni motivi na vintage haljinama i bluzama. A ponekad je naglašavaju teatralni kostimi zajedno s naočalama. Doduše, mjestimično se osjeća dašak novog – ružičasti lepršavi kostim opuštenog kroja s tri-četvrt rukavima i kostim s kratkim hlačama pomalo podsjećaju na kombinacije kakve smo nosili kao djeca u onim posebnim prigodama kad je bilo potrebno zablistati ili na kostime u kakve smo odijevali lutkice. Na taj se način Michele igra s dječjom ozbiljnošću i odraslom neozbiljnošću, ponovno pomičući granice i otvarajući diskusiju, ovaj put nije u pitanju rodnost, već uzrast. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više