Traži

Gucci uvijek igra drugačije: Predstavljena blagdanska kampanja okupana suncem

Gucci uvijek igra drugačije: Predstavljena blagdanska kampanja okupana suncem

U šarolikoj ekipi našao se i Djed Božićnjak

Tekst: T.L.


Fotografija: Gucci

Osebujni kreativni direktor Alessandro Michele baš nikad ništa ne radi po PS-u, a toj tvrdnji u prilog ide i nova blagdanska kampanja talijanske modne kuće Gucci. Premda smo odavno naviknuli na umjetni snijeg, skijaške padine, poklone u sjajnim omotima i konfete te modele u džemperima, Michele je holiday kampanju zapakirao u neko drugačije, pomalo neočekivano ruho. Fotografije potpisuje kultni redatelj i scenarist Harmony Korine, a radnja blagdanske kampanje smještena je na osunčanu tropsku lokaciju i kruzer na kojem se zabavlja ekipa u eklektičnim stajlinzima, u prepoznatljivom maksimalističkom Gucci stilu.

Gucci uvijek igra drugačije: Predstavljena blagdanska kampanja okupana suncem (фото 1)

Zanemarimo li na trenutak fantastično zabavne vizuale - kojima nas Gucci baš uvijek iznova oduševi - kolekcija se sastoji od izvrsnih ready-to-wear komada s fokusom na dvostruki G logo i Flora print koji je po prvi puta kreiran ekskluzivno za glumicu Grace Kelly nakon udaje za monaškog princa Rainera III.

Gucci uvijek igra drugačije: Predstavljena blagdanska kampanja okupana suncem (фото 2)

Kolekcija se, naravno, sastoji i od pregršt modnih dodataka poput beretki, retro naočala, statement naušnica, torbica, šešira, rukavica i turbana, a koji se, kako smo već naučili, kombiniraju istovremeno kako bi tvorili eklektičan, retro i pomalo "pretrpani" lookHoliday kampanja svojevrsna je i najava projekta Gucci Pin, tematiziranih pop-up trgovina čija će se prva tema oslanjati na nadolazeće blagdane, a svoja će vrata otvoriti u Sjedinjenim Američkim Državama, Japanu te Parizu.

Gucci uvijek igra drugačije: Predstavljena blagdanska kampanja okupana suncem (фото 3)

Kampanju prati i aktivacija na digitalnim platformama, a obožavatelji će se moći poigrati i s iskustvom proširene stvarnosti na Gucci aplikaciji, custom made GIF-ovima, filterima i hologramima. Sudeći po svim novitetima, čini se da je Gucci ozbiljno zagrizao da povrati staru slavu i u iduću godinu iznova uđe kao najpopularniji svjetski brend.

Gucci uvijek igra drugačije: Predstavljena blagdanska kampanja okupana suncem (фото 4)

Gucci uvijek igra drugačije: Predstavljena blagdanska kampanja okupana suncem (фото 5)

Gucci uvijek igra drugačije: Predstavljena blagdanska kampanja okupana suncem (фото 6)

Gucci uvijek igra drugačije: Predstavljena blagdanska kampanja okupana suncem (фото 7)

Gucci uvijek igra drugačije: Predstavljena blagdanska kampanja okupana suncem (фото 8)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar