Traži

H&M grupacija otvara novi brend

H&M grupacija otvara novi brend

Arket će biti novi brend za žene, muškarce, djecu i dom


Fotografija: Buro247hr arhiva

H&M grupacija je za Business of Fashion danas otkrila kako pokreće još jedan brend koji će se zvati Arket

Arket će biti "moderna tržnica koja će nuditi esencijalne proizvode za žene, muškarce, djecu i dom," kažu iz tvrtke, a prodavat će svoje proizvode kao i one koji nisu u vlasništvu H&M-ove grupacije. Prva trgovina bit će otvorena u Londonu krajem ljeta ili početkom jeseni, a istovremeno u 18 europskih zemalja online nakon čega će fizičke trgovine biti otvorene i u Bruxellesu, Kopenhagenu i Münchenu. Osim toga, odabrane trgovine će imati i kafić u kojem će se prakticirati koncept nove nordijske kuhinje.

Potez je, kako piše BoF, dio H&M-ovog plana da u 2017. otvore jedan ili dva nova brenda i prošire se na tržišta u Kazahstanu, Kolumbiji, Islandu, Vijetnamu i Gruziji. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor