Search

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom

"One Night_Te noći"

Urednik: D.D.


Model: Nika G. (Talia/Relatum)
Assistant Photographer: Mirta Pejić
Assistant Stylist: Ana Šunjić
Hair: Studio Mila (Ana Čala)
Make-up: Simona Antonović
Image: Mare Milin

Jedan od najdugovječnijih brendova na hrvatskoj modnoj sceni, Charlie Design predstavio je kampanja koja je nastavak nagrađivanje ljetne kampanje "One Day_Jednom". Nova kampanja pod nazivom "One Night_Te noći" osmišljena je kao opozit ljetnoj bijeloj prozračnoj priči. Crna je trajna inspiracija za brend i dizajnericu Loredanu Bahorić te sadrži bazični kod modne kuće, a izražavanje crnom u bezbroj nijansi predstavlja način da se naglasi slojevitost razmišljanja.

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 1)

Osim toga, recikliranim komadima pokazuje se koliko je Charlie Design nepodložan trendu. Sama kampanja snimljena je pred tamnom pozadinom, jednostavno poderanog papira pa i scenografija dodatno naglašava recikliranje kao poruku. Nije ograničena vremenom u smislu ljetne ili zimske priče, jer se radi o vješto ukomponiranim recikliranim krojevima iz prijašnjih kolekcija, na kojima je intervenirano u smislu dekonstrukcije, našivanjem aplikacija ili ukrasnim prošivima te neočekivanim odabirom tkanina - tako je stvorena nova, all black priča.

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 2)

Reciklirani komadi koji su korišteni u novoj kampanji su sako Tai (1997.), mantil Simona (2002.),  prozirne hlače (2006.), haljina Til (2012.), Black predimenzionirana jaknica (2016.), Top gumeni tregeri (2017.), zgužvani šešir (2005.)... Lakoćom kombiniranja te spajanjem ozbiljnih komada s duhovitim dodacima stvorena je jedinstvena modna vizija.

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 3)

Ono što je konstanta je i suradnja fotografkinje Mare Milin i modnog brenda. Iz njihovog imaginarija izlaze uvijek novi neponovljivi vizuali koji ispisuju stranice hrvatske mode. "Dogovorili smo se, snimili smo. I onda je počeo moj roman toka svijesti. Nije bilo mišljeno kao zaključak ljetne priče. Bilo je mišljeno kao projekt koji se  nadovezuje na ideju reciklaže Loredaninih prijašnjih radova. Zgužvan crni papir, rupe u papiru (davna Lorina želja, statično poziranje). Ali, ja i matematičko razmišljanje i predumišljaji - to ne postoji. Sve se promijenilo u procesu. Dok sam gledala fotografije, ponovno i ponovno, svašta mi je padalo na pamet - mjesečeva kći, teksture bilja, katrana, nafte, noći, pa opet noć, mjesec, noć, mjesec, i tako unedogled", izjavila je proslavljena fotografkinja.

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 4)

Zaključila je i kako je njihov projekt logično i vizualno zaslužio da bude tamni opozit prijašnjeg "One Day". "Ova priča je komorna. Nije poput ljetne, koja je puna svjetla, zraka, vjetra i šuma mora.Ova priča u sebi nosi mir i tišinu specifičnu za noć, bjelinu kože naspram dubokog mraka okoline, bjelinu rukopisa(nja), na odjeći, modnih dodataka, naspram dubokog crnila odjeće. Pejzažna tematika noći i mjeseca, biljnih momenata koji su pandan tkanju materijala od kojih je sačinjena odjeća, nadopunjuje modnu fotografiju. Fotografije modela na kojima se vidi pokret, zatim duple ekspozicije, također sugeriraju noć, noćno, kad ljudsko oko vidi mutne obrise nekoga, nečega, kad nam se 'čini' da smo vidjeli, čuli nešto u mraku. Miran, ozbiljan i svečan izraz lica modela, ponekad i umoran, po meni, prirodno je stanje ljudskog duha noću. I, tako je nastala kampanja", otkrila je Milin.

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 5)

Uz to, rekla je i da se na snimanju dogodilo pravo malo vizualno čudo. Naime, jedina fotografija kampanje koja nije dio diptiha izdvojena je s namjerom - na fotografiji je dvostruka ekspozicija, jedno je lice modela Nike, a drugo je isto njezino, samo što nevjerojatno nalikuje na mladu Loredanu Bahorić koja se i sama bavila manekenstvom.

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 6)

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 7)

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 8)

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 9)

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 10)

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 11)

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 12)

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 13)

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 14)

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 15)

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 16)

Hrvatski modni brend predvođen Loredanom Bahorić predstavio novu kampanju obojenu crnom (фото 17)

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više