Traži

Ima li više smisla prikazivati reviju mjesec dana nakon što se održala? Victoria's Secret ima nikad gore rezultate gledanosti

Ima li više smisla prikazivati reviju mjesec dana nakon što se održala? Victoria's Secret ima nikad gore rezultate gledanosti

Broje se u milijunima

Tekst: A.P.


Svi loši PR-ovski potezi koje je brend Victoria's Secret povukao u posljednjih mjesec dana doveli su do toga da je revija prikazana na NBC-u prije dva dana imala najgoru gledanost otkako se prikazuje na televiziji. Brojke nisu zanemarive, pogotovo u terminima američke komercijalne televizije gdje sekunda reklame košta kao suho zlato. Ove godine reviju je pratilo 3 milijuna ljudi za razliku od 5 milijuna gledatelja koliko ih je bilo prošle godine, što je opet pad od godine prije. Prisjetimo se da je ova revija bila puna kontroverzi, čak i više od one održane u Šangaju prošle godine. Dok se prošle godine sve vrtjelo oko zabrane ulaska u zemlju Gigi Hadid i Katy Perry te oko tehničkih poteškoća, ova se godina za VS u punom smislu pokazala kao PR-ovska katastrofa. Za tu katastrofu je zaslužan "šef" kuće Edward Razek koji je za britanski Vogue dao nekoliko ignorantnih izjava koje se tiču transrodnih osoba i plus size modela. Više o tome možete pronaći ovdje.

Nakon što je pokrenuta medijska hajka otkaz je dala Jan Singer, CEO brenda koja je ovu poziciju držala tek dvije godine. Lavina negativnih komentara na društvenim mrežama i u medijima bila je prevelik teret za nastavak njene karijere i veliki pečat koji bi sigurno nosila u svim sljedećim poslovnim pothvatima te je otkaz bio najbolje moguće rješenje. Priča je otišla toliko daleko da je New York Times u svom izdanju objavio veliko otvoreno pismo Heidi Zak, suosnivačice brenda donjeg rublja ThirdLove u kojem je izrazila zgražanje nad neosjetljivim izjavama koje su objavljene u javnosti. Razek se nakon svega javno ispričao u kratkom postu na Instagramu koji je bio toliko generički sročen bez emocija da su ga bijesni korisnici pokopali komentarima u roku od 24 sata.

Ima li više smisla prikazivati reviju mjesec dana nakon što se održala? Victoria's Secret ima nikad gore rezultate gledanosti (фото 1)

Viktorijine Anđelice su proteklih nekoliko dana preplavile Instagram s najavama revije. Ako na ovoj društvenoj mreži pratite VS modele, feed vam je sigurno bio zatrpan fotografijama zgodnih djevojaka u donjem rublju koje s osmijehom na licu pozivaju da se uključite na NBC 2.12. kako biste pogledali reviju. S druge strane, jedna od glazbenih gošći programa Halsey je na svom Instagramu objavila otvoreno pismo u kojem se odriče odgovornosti za svoj nastup uz ispriku pripadnicima LGBT zajednice. Njeno mišljenje očito dijeli i Bella Hadid koja je ovo pismo objavila na svom Instagram storyju unatoč tome što s Victoria's Secretom surađuje već dvije godine. S ovim na umu, moguće je da će modni agenti povući svoje važne klijentice iz ovog angažmana za sljedeću godinu (ako revije uopće bude). Pretpostavljamo da Bellu nećemo gledati na pisti, a ostaje za vidjeti hoće li istu odluku donijeti Gigi i Kendall koje su realno jedine tri predstavnice koje Instagram generacija doista prati i koje imaju neki utjecaj.

Ima li više smisla prikazivati reviju mjesec dana nakon što se održala? Victoria's Secret ima nikad gore rezultate gledanosti (фото 2)

Pored svih ovih situacija koje su se naslagale na leđa uprave brenda ostaje jedno logično pitanje. Zašto bi itko u 2018. na televiziji pratio neku reviju koja se održala mjesec dana prije? Uz sve moguće online alate kojima se mlađa generacija danas služi, Instagram TV, Snapchat zašto bi netko tko ima 23 godine sjedio s kokicama i čekao reviju koju je već vidio na portalima i društvenim mrežama? Svi znate tko je nosio reviju i sigurno ste vidjeli 90% stajlinga s iste jer su fotografije bile dostupne za objavu odmah nakon završetka. U međuvremenu se dogodilo još nekoliko evenata koji su zanimljivi ljudima koji modu prate, a pritom mislimo na reviju kuće Versace, spektakularnu reviju kuće Dior u Tokiju i nekoliko velikih prezentacija uključujući onu Marca Jacobsa gdje su bile Gigi i Kaia Gerber. Victoria's Secret je već bila stvar prošlosti. Informacije danas kolaju takvom brzinom da je vijest objavljena u 9 sati ujutro već stara i nezanimljiva do 17 satu. U tom pogledu revija koja se prikazuje mjesec dana nakon održavanja više nije vruća roba bez obzira na to koliko zgodnih žena u donjem rublju vas pozivalo da je gledate. Seks možda prodaje većinu proizvoda, ali ovaj očito više ne uspijeva. 

Napišite komentar

više