Search

Iris Apfel u ulozi modela u neobičnom lookbooku

Iris Apfel u ulozi modela u neobičnom lookbooku

Kompanija Luxottica i časopis Dazed


Image: buro 247.ru,

U suradnji s magazinom Dazed, jedna od najvećih kompanija za naočale predstavila je kampanju "Class of 2016" za koju je odabrala vrlo neobične modele

Hari Nef, Iris Apfel i Rejjie Snow, jedna glumica, jedna ikona stila i jedan reper. Tri osobe koje dolaze iz potpuno različitih svjetova i generacija okupile su se na jednom mjestu u novoj kampanji jedne od najvećih tvrtki specijaliziranoj za sunčane i dioptrijske naočale. Radi se o Luxottici koja je u zajedno s magazinom Dazed snimila pomalo neobičan lookbook. On se temelji na ideji školskog godišnjaka koji u ovoj priči obuhvaća nekoliko različitih talenata različitog stila i potpuno izvan stereotipa srednjoškolaca. Američka glumica Hari Nef našla se u ulozi nastavnika, a 95-godišnja Iris Apfel u ulozi buntovnice, koja je izjavila kako misli da su sva modna pravila glupa jer sve ovisi o tome tko i kako nosi određeni stil te dodaje kako su pravila tu upravo zato da bi se kršila, te da bi ljudi trebali biti originalni i svoji. Spremno su pozirali fotografu Grayu Sorrentiju, a u nastavku pogledajte kako su se snašli. U kampanji možete pronaći neke od popularnih modela dioptrijskih naočala s potpisom Dolce&Gabbana, Prade, Ray-Bana i ostalih. 

Related articles

Buro 24/7 Selection

više