Traži

J. W. Anderson, proljeće/ljeto 2016.

J. W. Anderson, proljeće/ljeto 2016.

Volumen, print i pop art Keitha Haringa


Fotografija: buro247.ru

Ako su u protekloj sezoni junaci Jonathana Andersona pristigli iz prošlosti (točnije iz Berlina 80-ih), na ovu su londonsku reviju oni doletjeli izravno iz svemira...

Sudeći prema posljednjim dvjema ili trima revijama čini se kako se Jonathan Anderson ozbiljno odlučio odmaknuti od svoje prepoznatljive igre s tradicionalno muškim i ženskim formama. A najnovija kolekcija predstavljena na Tjednu modu u Londonu još je jednom dokazala da Anderson u novoj sezoni inspiraciju pronalazi u međusobno sasvim nepovezanim strujanjima, jer na prvi pogled teško je pronaći nit vodilju u kolekciji koja obiluje topovima s "napuhanim" voluminoznim rukavima, uskim i otvorenim, crnim mini korzetima, lakiranim kompletima i haljinama, dominantnim grafičkim printovima, detaljima od čipke i organze, čudnovatim pidžama kostimima i voluminoznim haljinama s volanima. 

Ipak, bez obzira na efekt očuđenja i međusobnu nepovezanost među prikazanim siluetama, Anderson je pokazao izrazitu dosljednost u svojoj estetici. Sam dizajner kazao je kako ga je u novoj kolekciji inspirirala tema putovanja koju opisuje kao svojevrsnu "žensku Odiseju", i sasvim je nebitno odvija li se ona u svemiru ili tipična Anderson žena putuje kroz vrijeme jer je Anderson u svoju kolekciju vješto ugradio dozu dinamike i one radosne neizvjesnosti kakva nas prati na putovanjima. Glavna zvijezda kolekcije su voluminozni rukavi koje dizajner često naglašava kontrastnom bojom ili snažnim printom koji neodoljivo podsjeća na pop art Keith Haringa. Neobične topove Anderson kombinira uz široke hlače koje također igraju na kartu volumena, upravo poput topova s rukavima stisnutim na nadlaktici, nogavice hlača "napuhavaju" se do gležnja. Paleta boja vrlo je smirena, pa se tako većinom izmjenjuju crna i bijela s pokojom nježnom ružičastom, žutom ili tirkizno plavom u prigušenim pastelnim nijansama.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor