Traži

Jarki kolorit i oda devedesetima: evo što nam je kuća Versace pripremila za jesen

Jarki kolorit i oda devedesetima: evo što nam je kuća Versace pripremila za jesen

Sinoć održana revija u Milanu

Tekst: D.D.


Fotografija: Imaxtree

Talijanska moda kuća Versace i muzički žanr, odnosno supkultura grunge, nisu nešto što bismo povezali, ali nam je sinoć dizajnerica Donatella Versace pokazala da itekako idu zajedno. O popularnosti ere 90-ih godina u svijetu mode proteklih nekoliko sezona ne moramo ni pisati, a sada je jedna kreatorica, čiji komadi inače odišu glamurom i seksepilom, odlučila "zagrebati" u pomalo neuglednu modu koja se povezuje s glazbenicima kao što su Kurt i Courtney Cobain. Upravo su njihove pjesme poslužile kao soundtrack manekenkama Gigi Hadid, Kendall Jenner i Kaije Gerber, ali i bivšim supermodelima Stephanie Seymour i Shalom Harlow kao zvučna kulisa dok su samouvjereno koračale pistom.

Daleko je to bilo od poderanih kariranih košulja kakve su nekoć nosili rokeri, vidjeli smo luksuzne komade - s pokojom namjerno napravljenom rupom - koji su odisali duhom grungea. To je posebno bilo vidljivo u lookovima kao što su mini haljina nošena preko pletenog pulovera s čipkastim čarapama ili, pak, slip suknja u kombinaciji s bijelim t-shirtom s printom Donatelle Versace koji je nastao u kolaboraciji sa zakladom Richard Avedon. Sve je to dio plana da se privukli sto mlađi kupci, koji su trenutno zaluđeni svime što je proizašlo iz 90-ih. No, to ne znači da je Versace morala svoju viziju okrenuti za 180 kako bi postigla taj efekt. Iako prigušeni, talijanski glamur i želja za savršenstvom bili su prisutni tijekom cijele revije, a dizajnerica je dodala i nekoliko detalja iz arhiva kuće s kojima se "igra" već neko vrijeme poput ziherica. Jarki kolorit, prošiveni komadi i Versace uzorak obilježili su početak revije - midi haljine s prorezima i fantastične kožnate jakne samo su dio onoga što nam se urezalo u pamćenje, da bi sve kulminiralo total black lookovima s prepoznatljivim korzetima i zlatnim detaljima. Kolekcija za jesen/zimu jedna je od onih koja je snažno usmjerena na milenijalke, međutim, čak i one koje se ne nalaze u toj kategoriji mogu pronaći komade za sebe. Era 90-ih obilježila je kuću Versace, a ova moderna verzija koju nam je servirala Donatella Versace polučit će veliki komercijalni uspjeh u 2019. godini. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više