Traži

Je li streetwear mrtav i kakve je papuče svijetu \"prodala\" Jennifer Lopez?

Je li streetwear mrtav i kakve je papuče svijetu "prodala" Jennifer Lopez?

Lyst izbacio novu ljestvicu popularnosti modnih brendova

Tekst: T.L.


Fotografija: Instagram,
Off-White

Premda je Virgil Abloh nedavno šokirao internet izjavivši da je "streetwear mrtav", njegov brend Off-White i dalje suvereno sjedi na broju 1 ljestvice najpopularnijih svjetskih brendova, objavila je modna tražilica Lyst. Razlog zadržavanju na prvom mjestu Lyst vidi u novom logotipu koji je Off-White objavio na Instagramu, novom butiku otvorenom u Miamiju, ali i vjenčanici koju je nosila Hailey Baldwin, a koja ni po čemu ne izgleda kao djelo Virgila Abloha. Naravno, razlog tomu je što ljudi i dalje masovno kupuju hoodice i tenisice, a streetwear je i dalje vrlo živ.

Preostalih devet mjesta na TOP10 ljestvici zauzeli su "teškaši" kao što je Gucci, Balenciaga, Versace, Prada, Valentino, Saint Laurent i Burberry, no ljestvica koja odražava popularnost u posljednjem kvartalu 2019. godine polučila je i neka iznenađenja. Naime, Lyst sa svojom ljestvicom u javnost izlazi četiri puta godišnje, a analiza popularnosti temelji se na promatranju navika 9 milijuna potrošača uzimajući u kalkulaciju što pretražuju, o čemu pričaju te, naravno, što kupuju. Istraživanje je pokazalo da su svoju popularnost potkraj godine zadržali brendovi koji, unatoč sezoni sniženja, nisu spuštali cijene svojih proizvoda.

No, neki su modni brendovi preskočili pozamašan broj stepenica. Moncler je, naime, s 14. mjesta skočio na fantastično četvrto i to prvenstveno radi svog novog projekta Moncler Genius u kojem brend na mjesečnoj bazi surađuje s poznatim dizajnerskim imenima. S 25. na 16. mjesto popeo se i Yeezy, a Lyst taj porast popularnosti vidi u najavi nove hit tenisice. Među novopridošlicama na listi su se našli i Canada Goose i Dr. Martens, dok je nekoć obožavani Vetements pao na 15. mjesto, prvenstveno "zahvaljujući" objavi da ga napušta njegov osnivač Demna Gvasalia koji je prije nekoliko godina svijetu podario pravu modnu revoluciju.

Lyst je također izbacio i listu najtraženijih odjevnih predmeta i modnih dodataka. Prvi na ljestvici popularnosti je Gucci remen s ikoničnim logom talijanske modne kuće, a koji mjesečno traži čak 165.000 korisnika interneta. Remen je sigurno i jedan od najpopularnijih detalja prošlog desetljeća uzmemo li u obzir da se na ljestvici popularnosti našao čak devet puta! Drugo mjesto zauzele su kristalne Gilda sandale s potpisom Amine Muaddi koje su nosile Kendall Jenner i Hailey Baldwin. Prošla godina bila je posebno sjajna za mladu dizajnericu koja je prikupila više od 330.000 sljedbenika na Instagramu, a njezin dizajn počele su nositi najveće svjetske zvijezde poput Gigi Hadid, Dua Lipe, Katie Holmes. Amininoj popularnosti, doduše, nije odmogla niti suradnja s Rihannom. Influencerice Bella Hadid, Chiara Ferragni i Rosalía proslavile su Pradine Monolith čizme koje su zasjele na vruće treće mjesto, na četvrtom se našao jedan, naoko posve običan, prugasti šal s potpisom Acne Studios, a na petom The Pouch torbica talijanske modne kuće Bottega Veneta. Jedna od najčudnijih stvari na TOP10 listi su svakako UGG papuče Scuffette II, no Lyst razlog njihove popularnosti vidi u tome što ih je na snimanju filma "Marry Me" nosila jedna od najpopularnijih žena današnjice Jennifer Lopez. Jen, očito, može prodati baš sve.

Napišite komentar