Traži

Jedan od najluksuznijih modnih brendova iz regije ima novu kolekciju

Jedan od najluksuznijih modnih brendova iz regije ima novu kolekciju

Mihano Momosa jesen/zima 2019.

Tekst: A.P.


Mihailo Anušić dobro poznaje svoju publiku. Žene koje se žele istaknuti iz mase, cijene kvalitetan proizvod i za njega su spremne izdvojiti novac. Njegova nova kolekcija za sezonu jesen/zima 2019. koju prati eklektična kampanja pod kreativnom palicom Dušana Petrovića. Kako sam dizajner kaže kolekcija je kreirana s namjerom i smjelošću da suprotstavi različite stilove, od kojih neki potječu iz samog nasljeđa brenda, dok drugi oslikavaju slobodu i snagu ženskog duha. Profinjen dizajn u kombinaciji s vedrim bojama govori o različitim aspektima ličnosti jedne žene. Perje u kraljevsko plavoj i fuksija boji izdašno je korišteno kako bi se dizajnirale jakne i haljine i udahnula živahnosti inače minimalističkim komadima u kolekciji. Smjele boje lako su prenesene na tradiciju brenda, kako bi iznova predstavile omiljene 3D ruže i nastale prelijepe haljine i kaputi s oversized elementima. Bijela boja provlači se kroz cijelu kolekciju balansirajući stare i nove kreativne ideje, kao što su asimetrični kroj, oversized trend i složeni detalji. Sama ideja kolekcije da kroz spajanje različitih crta ličnosti jedne odrasle žene stvori cjelinu i pretvori ih u nosivu modu uspješno je sprovedena.

mihano1

mihano

mihano

mihano

mihano

mihano

mihano

mihano

mihano

mihano

mihano

mihano

mihano

mihano

mihano

mihano

mihano

 

Fotograf: Dušan Petrović
Model: Teodora Pejić
Šminka: Zlata Blagojević
Frizura: Aleksandar Gligorievski

Creative director: Mihailo Anušić
Art director: Adem Grljević
Project management: Ana Šegina, Slađana Radanović

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više