Search

Jesu li linije donjeg rublja novi hit u svijetu poznatih?

Jesu li linije donjeg rublja novi hit u svijetu poznatih?

Svoju je najavila i Emily Ratajkowski

Tekst: A.P.


Manekenka Emily Ratajkowski jučer je na svom Instagram profilu najavila prvu kolekciju donjeg rublja s vlastitim potpisom M/RATA. Ovaj potez je nastavak njezine dizajnerske karijere koju je započela s linijom kupaćih kostima Innamorata Swim, a koja je izazvala poprilično komešanje na Instagramu uključujući i optužbe za kopiranje rada dizajnerice Lise Marie Fernandez. Zasad nije poznato u kojem će smjeru Ratajkowski razvijati brend u pogledu dizajna i ponuđenih veličina, ali najavljeno je da će kompletna komunikacija prema medijima krenuti 22. studenog, točnije ovaj četvrtak.

Svoju liniju donjeg rublja je prije nekoliko mjeseci najavila i Kim Kardashian, a zasad znamo da će se zvati Kimono Intimates i da će sadržavati širok raspon shapeweara (donje rublje koje oblikuje tijelo) i donjeg rublja u neutralnim tonovima koje odgovara različitim bojama kože i koje se može nositi ispod najtanjih haljina i hlača. Kardashian ruši sve rekorde prodaje sa svojom beauty linijom te ne sumnjamo da će istu senzaciju izazvati s Kimono Intimates linijom. Pretpostavljamo da će u kampanju uključiti i sve svoje sestre koje će potom "razvaliti" društvene mreže sa svih 400 milijuna pratitelja koliko ih zajedno imaju što je doseg kojemu ne može konkurirati niti jedan brend na svijetu.

Rihanna je pak utabala stazu za obje pomenute dame sa svojom Savage x Fenty kolekcijom. Pop diva je prva prepoznala važnost plus size tržišta koje je u 2017. procijenjeno na 21 milijardu dolara s naglaskom na plus size donje rublje koje je najbrže rastući segment modne industrije. Moramo li napomenuti da je Rihanna rasprodala kolekciju u jednom danu i to odmah nakon što je revija bila prikazana u sklopu njujorškog Tjedna mode?

rihanna

Posljednjih mjeseci u medijima se često piše o manjim brendovima koji često nemaju ni fizičko prodajno mjesto a koji polako ali sigurno uzimaju kupce puno većim i jačim kućama. Tu igru smo već vidjeli u beauty industriji koju je zatekla poplava Instagram i online beauty brendova pogotovo onih s potpisom poznatih osoba, a sada se slična situacija priprema u sektoru donjeg rublja gdje veliki igrači gube tlo pod nogama. Dok je prije nekoliko godina bilo logično da neka poznata osoba iznajmi svoje ime nekoj tvrtki koja bi onda distribuirala parfem ili ruž s njihovim likom i djelom, danas je situacija potpuno drugačija. Sve poznate žene imaju apsolutnu kontrolu nad svojim brendom. One su CEO, lice, dizajnerice i pr stručnjakinje koje ga promoviraju preko društvenih mreža. Nije im potreban najam vlastitog imena i vanjska poslovna struktura kako bi napravile proizvod iza kojeg stoje 100%. Emily Ratajkowski, Kim Kardashian i Rihanna imaju svoje tržište na Instagramu stoga im nisu potrebni ni mediji, promotivne kampanje u časopisima koje žene ionako više ne kupuju niti posrednici do kupaca. Treba im dobra ideja i plan poslovanja. Ako je donje rublje "next big thing" u modnoj industriji (što rezultati prodaje itekako potvrđuju) očekujte novi val celebrity rublja u 2019. godini. Gdje Kardashiani i Rihanna namirišu novac ostali ih uskoro slijede. Ratajkowski je tek prva u nizu..

 

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više