
- 01
- /
- 43
- 02
- /
- 43
- 03
- /
- 43
- 04
- /
- 43
- 05
- /
- 43
- 06
- /
- 43
- 07
- /
- 43
- 08
- /
- 43
- 09
- /
- 43
- 10
- /
- 43
- 11
- /
- 43
- 12
- /
- 43
- 13
- /
- 43
- 14
- /
- 43
- 15
- /
- 43
- 16
- /
- 43
- 17
- /
- 43
- 18
- /
- 43
- 19
- /
- 43
- 20
- /
- 43
- 21
- /
- 43
- 22
- /
- 43
- 23
- /
- 43
- 24
- /
- 43
- 25
- /
- 43
- 26
- /
- 43
- 27
- /
- 43
- 28
- /
- 43
- 29
- /
- 43
- 30
- /
- 43
- 31
- /
- 43
- 32
- /
- 43
- 33
- /
- 43
- 34
- /
- 43
- 35
- /
- 43
- 36
- /
- 43
- 37
- /
- 43
- 38
- /
- 43
- 39
- /
- 43
- 40
- /
- 43
- 41
- /
- 43
- 42
- /
- 43
- 43
- /
- 43
Kada kupite komad kuće Céline imate ga za cijeli život
Proljetna kolekcija je san
U svijetu je malo dizajnera kao što je Philo. Malo njih stvara u nekom svom ritmu bez (na vani) vidljivog pressinga za zaradom i aktualnošću. Trend je prokleta riječ, toliko prokleta da se mnogim modnim urednicima već diže želudac od iste, ali ju teško zaobilaze jer sve je postalo trend, od načina življenja do komada koji stavljate na sebe i potom objavljujete na društvenim mrežama. Philo nisu potrebne društvene mreže. Štoviše jednom je izjavila kako ne postoji bolja stvar na svijetu od činjenice da vas Google teško pronalazi. Čak je i Céline postao službeni član Instagrama prij godinu dana, što je presedan za modne kuće koje su na ovoj mreži aktivne od jutra do sutra. Njen dizajn govori za sebe i pronalazi nove kupce na starinski, ali još uvijek najiskreniji način koji postoji danas. Philo se ne gura kupcu u vrećicu, kupac dolazi sam zbog kvalitete, bezvremenske vrijednosti njenog dizajna i luksuza koji mu isti pruža. Žene koje vole kupovati ciljano uvijek će kupiti klasičnu Chanel torbu i Céline kaput. Platit će ih nekoliko tisuća eura, ali sa saznanjem da su uložile novac u nešto vrijedno.
Novu proljetnu kolekciju prikazanu na pariškom Tjednu mode možemo opisati kao slojeviti san za koji nikad nismo željeli da završi. Kako je sama kazala, inspirirala se dizajnerima 80-ih godina, ali onim razdobljem s početka 80-ih kada je u zraku postojao optimizam, kada su svi bili sretni i slobodni. Silueta 80-ih je itekako vidljiva iz predimenzioniranih kaputa, širokih hlača i slojevitog slaganja stylinga koji pak nisu izgledali natrpani, čak ni kada su modeli nosili još jedan kaput prebačen preko ruke. Philo je nanovo dokazala da njena odjeća funkcionira i žene je kupuju za svaki dan. Svaka žena u svom omaru treba te hlače koje joj savršeno pristaju i u kojima se osjeća samopouzdano. Isti tako svaka žena treba kaput od "milijun dolara" uz koji i traperice od 20 dolara i pamučna majica izgledaju kao najskuplji komad na svijetu. Philo ima tu sposobnost da stvori komad koji će nositi cijeli stajling i zbog toga Céline s pravom ima visoku cijenu. Naposljetku, ovo je trenutno doista jedan od rijetkih brendova na svijetu u kojem nećete požaliti ostaviti svoj teško zarađeni novac.
Povezani tekstovi
Buro 24/7 izbor
Izbor urednika
Buro 24/7 izbor