Traži

Kako Joseph Altuzarra postaje jedan od vodećih američkih dizajnera

Kako Joseph Altuzarra postaje jedan od vodećih američkih dizajnera

Tjedan mode u New Yorku


Fotografija: buro247ru

Joseph Altuzarra polako, ali sigurno postaje jedan od najpoželjnijih američkih dizajnera i novom kolekcijom je to ponovno dokazao

U jednom povećem tekstu objavljenom prije svega dva dana, novinarka publikacije Business of Fashion, Lauren Sherman, priupitala se može li Altuzarra postati sljedeći veliki američki brend? Stati uz bok Tommyju Hilfigeru, Ralphu Laurenu, Calvinu Kleinu, Donni Karan i Diane von Furstenberg nije mala stvar. To su kuće s dugogodišnjom tradicijom koje imaju ozbiljnu klijentelu i njihove su pozicije na modnoj mapi svijeta trajno označene. No, čini se kako ni mladi Joseph Altuzarra nije daleko od  toga da se priključi zvjezdanoj skupini američkih dizajnera.

Novom kolekcijom za proljeće/ljeto 2017. koju je prikazao na Tjednu mode u New Yorku još je jednom pokazao da ne namjerava raditi kompromise. Njegov stil koji je prvenstveno izgradio na klasičnim ženskim kostimima, postao je vrlo prepoznatljiv i u svakoj novoj kolekciji ga iznova učvršćuje. Ni u novoj kolekciji nije odustao od pencil suknji iskombiniranih s uskim topovima spuštenih ramena ili tankim raskopčanim košuljama, kao ni od suknji s bočnim kopčanjem ni od košulja-haljina koje tako sjajno izgledaju na njegovim modelima. No, kao i svaki drugi dizajner koji je siguran u svoj potpis, Altuzarra si je dozvolio poigrati se novim detaljima.

Za ljeto 2017. tako predlaže sitni print limuna i trešnji, šarmantne volane na dnu suknji i haljina, print zmijske kože i razigrane volane od čipke na dnu strogo krojenih hlača na crtu. Uz to, baš kao i Alexander Wang i Victoria Beckham, za iduće ljeto predlaže nošenje grudnjaka umjesto gornjih odjevnih predmeta što će, nakon samo nekoliko revija koje smo do sada vidjeli u modnom mjesecu, postati veliki trend za proljeće/ljeto 2017. I time je Altuzarra zaokružio još jednu svoju kolekciju, a da pritom nije ugrozio svoj prepoznatljivi potpis, i njome bi doista i mogao utabati put prema tome da, kako kaže Lauren Sherman, postane sljedeći veliki američki brend.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor