Traži

Kate Moss u umjetničkoj kampanji adidas Gazelle

Kate Moss u umjetničkoj kampanji adidas Gazelle

adidas, Kate Moss i bessnyc4


Fotografija: Arhiva

adidas se udružuje s Kate Moss i digitalnim umjetnikom bessnyc4 u svrhu populariziranja retro modela Gazelle, za koje se već šuška da bi mogle biti nove "Stan Smith"

Kad je kreativna direktorica modne kuće Céline Phoebe Philo zakoračila na pistu prilikom predstavljanja kolekcije za jesen/zimu 2011. noseći par bijelih Stan Smith tenisica, nehotice je izazvala trend nošenja tenisica uopće. Vrlo vjerojatno je time generirala potražnju za tim istim modelom, koji se službeno pojavio 2014. godine., a od prvog pojavljivanja na tržištu 1963. prodano je više od 40 milijuna parova. Točan broj prodanih reizdanja danas nije poznat, ali sudeći po tome koliko su popularne, sigurni smo da brojka nadmašuje sva očekivanja. 

Philo moment bio je čista slučajnost, ali je adidasu bio odličan "push" da angažira britansku modnu ikonu Kate Moss za novo partnerstvo. Retro model Gazelle doživjet će svoju ponovnu popularnost, a Kate Moss i digitalni umjetnik Doug Abrahama, poznatiji kao bessnyc4 već su pripremili tease kampanju složenu od arhivske snimke supermodela na kojoj nosi upravo model Gazelle. 

"Baš poput Gazelle, Kate Moss je jednako relevantna u 2016. kao što je bila i 1990. godine, i to je razlog zašto fotografija ovako dobro igra" izjavio je savjetnik brenda adidas Gary Aspden. "Kate mi je već ranije rekla da kada su u pitanju tenisice, ona je oduvijek bila adidas djevojka, tako da je uvijek postojala sinergija između nje i adidasa". "Uvijek smo imali vrlo prirodnu vezu s kulturom. Nismo planirali da će toliko ljudi nositi naše tenisice, i tko god da ih je za sebe odabrao, to je bio isključivo njegov izbor. Kultura odlučuje o tome tko će to biti, a mi ju samo želimo ojačati."  

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više