Traži

Koje to modne marke najuspješnije surađuju s influencerima?

Koje to modne marke najuspješnije surađuju s influencerima?

Novi val marketinga

Tekst: D.D.


Fotografija: Instagram

Kao najuspješniji brend u tom polju, kako prenosi Business of Fashion, našao se relativno mladi (naspram ostalih na listi) online retailer Fashion Nova. Rezultati su to istraživanja koje je proveo InfluencerDB, marketinška platforma za influencere. Ne treba napominjati da je marketing putem influencera trenutno najisplativiji vid oglašavanja, a pomoću njih brendovi dopiru do nove publike. U 20 najuspješnijih brendova, barem u prvih pet mjeseci godine, našli su se i Zara, H&M, ali i beauty brend Kim Kardashian West, KKW Beauty. Zanimljivi su podaci da je tih 20 brendova putem Instagrama i angažiranjem 11.000 influencera - koji su za njih na društvenim mrežama objavljivali vrijedan sadržaj - uspjeli doprijeti do iste količine ljudi do koje bi korištenjem tradicionalnih sredstava oglašavanja također dospjeli, ali bi pritom svi zajedno potrošili više od 659 milijuna dolara. Među brendovima koji su prepoznali značaj influencer marketinga su i Puma, Maybelline, Revolve, Sephora i Tiffany & Co., a među top 20 dospio je samo jedan luksuzni modni brend.

Riječ je o Calvinu Kleinu koji je uz pomoć billboard kampanji, plaćenih partnerstava i hashtaga #mycalvins uspio podignuti dovoljno veliku prašinu i približiti brend "običnom" kupcu. Njihov hashtag nisu koristili samo influenceri već i drugi korisnici Instagrama i to objavljujući svoje privatne fotografije što je rezultiralo velikim brojem engagementa. Što se tiče vrha ljestvice koju drže Fashion Nova i Zara, Robert Levenhagen, CEO InfluencerDB, otkrio je kako tu nema puno filozofije. To su brendovi koji su dovoljno mainstream da su privlačni velikom broju ljudi, a opet su jako atraktivni, tako da ljudi i dalje žele da se njihovo ime povezuje s tim brendovima. To nije samo rezultiralo u velikom broju influencera koji surađuju s tim brendovima, već i velikom organskom reachu tih brendova. Koje se lekcije mogu naučiti iz ovih podataka? Samo uz pomoć novca ne možeš doći na vrh, organski reach i dalje je nešto što brendove u prvih pet mjesta ove ljestvice drži na vrhu, a njega se može dobiti i uz pomoć angažiranja mikro influencera - koji možda imaju manji broj pratitelja od makro influencera, ali su zato dobar fit za određeni brend i u konačnici efektivniji. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar