- 01
- /
- 38
- 02
- /
- 38
- 03
- /
- 38
- 04
- /
- 38
- 05
- /
- 38
- 06
- /
- 38
- 07
- /
- 38
- 08
- /
- 38
- 09
- /
- 38
- 10
- /
- 38
- 11
- /
- 38
- 12
- /
- 38
- 13
- /
- 38
- 14
- /
- 38
- 15
- /
- 38
- 16
- /
- 38
- 17
- /
- 38
- 18
- /
- 38
- 19
- /
- 38
- 20
- /
- 38
- 21
- /
- 38
- 22
- /
- 38
- 23
- /
- 38
- 24
- /
- 38
- 25
- /
- 38
- 26
- /
- 38
- 27
- /
- 38
- 28
- /
- 38
- 29
- /
- 38
- 30
- /
- 38
- 31
- /
- 38
- 32
- /
- 38
- 33
- /
- 38
- 34
- /
- 38
- 35
- /
- 38
- 36
- /
- 38
- 37
- /
- 38
- 38
- /
- 38
Kolekcija za kojom su uzdisale sve žene u publici Tjedna mode u New Yorku
Brandon Maxwell
Ako treba izdvojiti jednu kolekciju koja je izazvala opći trans među ženskim dijelom publike na njujorškom Tjednu mode, onda će ta čast pripasti poznatom stilistu Brandonu Maxwellu koji je jučer predstavio svoju kolekciju posvećenu rodnom Teksasu. Maxwell je jako cijenjen među publikom dubljeg džepa i njegovu klijentelu odreda čine žene koje ulažu u odjeću, a ne kupuju je sumanuto na online dućanima. Svaki komad koji predstavi ima određenu dozu klasike u sebi koja ga čini vrijednom i dugovječnom investicijom. U neku ruku možemo kazati da Maxwell postaje neka suvremena verzija Oscara de La Rente, točnije simbol onoga što je Oscar u svojim najboljim danima predstavljao za svoju bogatu i biranu klijentelu.
Prilikom stvaranja nove kolekcije Maxwell je cijeli svoj tim preselio u pustinjski gradić Marfa u Teksasu odakle su crpili inspiraciju za njegovo viđenje teksaškog glamura. Stil bogatih Teksašanki poznat nam je jedino iz serija i reality televizije gdje je sve pretjerano nabacano i odijeva se po sistemu "sve što imaš u ormaru stavi na sebe". Maxwell je svoju posvetu odradio puno elegantnije, ali s nekim tipičnim estetskim detaljima koje Amerikanci vežu za teksaški glamur. Iako su prvi modeli (sve odreda verzije male ružičaste haljine) dali za naslutiti da nas očekuje nešto prpošno i pomalo ironično, ostatak kolekcije se lijepo razvio u jednu elegantnu priču iz koje bismo rado uzeli poneki komad.
Bilo je tu strogo krojenih bijelih košulja koje je omekšao u paru sa svilenim kratkim hlačicama u divnoj boji jantara ili širokim svilenim hlačama boje mente. Potom smo vidjeli minimalističku rebrastu haljinu boje kože koja je idealno složena sa svilenom šarenom maramom i sandalama, kombinezoni u sunčano žutoj i crvenoj plijenili su pažnju sofisticiranim krojem. Jedan je odjenula i Gigi Hadid za veliki večeru magazina BOF, a gore pomenutu haljinu u boji pudera je nosila njezina sestra Bella. Revija je zatvorena nizom raskošnih koktel večernjih haljina koje su prštale color block kombinacijama jarkih boja. Posebno nas se dojmila žuta koktel haljina koja izgleda poput nekog cvijeta koji se obavija oko tijela, ali i plisirana haljina s pripadajućim bolerom u nježnoj nijansi mente. Ne smijemo zaboraviti velike plastične torbe s bocama šampanjaca koje su postale Instagram trenutak dana.
Rodarte
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Američka moda ne preuzima rizike bilo koje vrste osim ako izuzmemo Rafa Simonsa koji je na američku pistu donio neke hrabrije "europske" siluete koje su odskakale od svega viđenog prošle godine. Ideja američke mode je nosiva, komercijalna, praktična i ponekad predvidljiva u svemu tome jer na koliko načina možete složiti power suit iz sezone u sezonu, a da kupcu nudite nešto drugačije i "novo"? Iz svih navedenih razloga jasna je želja sestara Mulleavy da izlažu u Parizu koji je plodno tlo za njihovu bujnu maštu. Jučer predstavljena kolekcija odskakala je od svega viđenog u New Yorku i sa sigurnošću možemo kazati da se radi o najhrabrijoj kolekciji Tjedna mode jer u svemu viđenom nema ni natruhe prodajnog karaktera. Ovo je odjeća za editorijale i pokoji crveni tepih i samim time je beskompromisna u vremenima kada je sve na prodaju. Koliko je potez pametan teško je za kazati jer i mnoge veće kuće propadaju pod naletom promijenjenog tržišta, manjih brendova, online poslovanja i sumanute potražnje za nečim novim. Rodarte ima neku svoju filozofiju od koje tvrdoglavo ne odustaju što je možda najemotivniji dio cijele ove priče. Biti svoj do kraja bez obzira na sve.
Napišite komentar